Saint Anthony

Saint Anthony


Anthony van Padua

Anthony of Antonius van Padua (Italiaans: Antonio di Padova) of Antonius van Lissabon (Portugees: António de Lisboa gebore Fernando Martins de Bulhões 15 Augustus 1195 - 13 Junie 1231 [1] [2]) was 'n Portugese Katolieke priester en priester van die Franciskaanse Orde. Hy is gebore en getoë deur 'n welgestelde gesin in Lissabon, Portugal, en is oorlede in Padua, Italië. Deur sy tydgenote opgemerk vir sy kragtige prediking, kundige kennis van die Skrif en ewige liefde en toewyding aan armes en siekes, was hy een van die vinnig heilig verklaarde heiliges in die kerkgeskiedenis. Hy is op 16 Januarie 1946 tot Doktor van die Kerk uitgeroep. Hy is ook die beskermheilige van verlore dinge.


Geskiedenis

St. Anthony Katolieke Sending, die enigste Katolieke Kerk in King George County, is gebou in 1916/1917, by die kruising van State Routes 3 & amp; 610. Voor die tyd was daar Katolieke in die County wat deel was van Saint Mary, Fredericksburg. Rekords toon dat daar in 1872 16 Katolieke in King George was.

Die huidige stuk grond van twee hektaar, bekend as die John Burk Corner, is gekoop deur Lucy B. Lewis van Marmion van HH Hunter vir $ 250 in 1915. Mevrou Lewis verkoop die grond aan dominee O ’Connell, biskop van Richmond, vir $ 250 vir 'n kerk wat vir die Katolieke bevolking van King George gebou moet word. Volgens die rekords in die kantoor van die Richmond Bisdom was daar 25 tot 30 katolieke in King George in September 1917. Hout vir die kerk is gekoop van die Graham D. Richardson saagmeule, geleë op sy plaas “Cleaydale ”, en was deur Carter en Webster Grymes op waens na hierdie webwerf gehaal. Snelkontrakteurs in Fredericksburg het 'n kontrak aangegaan om die kerk vir 'n bedrag van $ 2,150 te bou.

Die werk is in die lente van 1916 begin en vroeg in 1917 voltooi, ten volle betaal. Die loodglasvensters was gedenktekens wat deur lidmate van die kerk vir hul afgestorwe geliefdes gegee is. 'N Paar jaar later is hierdie vensters beskadig toe tieners gate daarin geskiet het, en dit is daarna herstel. Saint Anthony ’s, 'n sendingkerk onder Saint Mary ’s in Fredericksburg, eerste Pastoor was Vader Thomas Bernard Martin. Die dienste is maandeliks op die 2de Sondag van die maand van Mei tot Oktober gehou. Die gemiddelde gemeente het gewissel van 5 tot 15. 'n Paar jaar later is houtstowe geïnstalleer, wat dit moontlik maak om dienste die hele jaar deur te hou. Die eerste aangetekende Katolieke doop in King George vind plaas in 1922. Die eerste Katolieke huwelik het eintlik plaasgevind op die landgoed Marmion, tussen Mary Imogene Green en Fielding Lewis. Een van die loodglasvensters in die kerk is opgedra aan 'n Fielding Lewis, waarskynlik 'n voorouer. Hierdie familie stam af van Fielding Lewis en Betty Washington Lewis van Fredericksburg. Betty was die jongste en enigste suster van George Washington.

In 1940 is Saint Anthony ’s geplaas as sending van die Saint Elizabeth ’s Church in Colonial Beach. Vader Basil Raune was die Pastoor. Vader James Widmer was predikant van Saint Mary ’s in Fredericksburg op die oomblik dat Saint Anthony ’s van sy gemeente geskei is. Die mis word slegs een keer per maand op die 2de Sondag gevier tot ongeveer 1952 toe die mis elke Sondag gevier is. Deur die jare het die gemeente gegroei en in die 1980's was die kerk nie groot genoeg om mense te huisves nie. Planne is gemaak om die gebou op te knap en te vergroot. Hierdie werk is in 1986 voltooi en in die somer van 1986 opgedra deur eerwaarde John Richard Keating, biskop van Arlington (Saint Anthony is in die Arlington bisdom). Die oorspronklike loodglasvensters is opgeneem in die uitgebreide kerk en kan vandag gesien word, 'n getuienis vir die stigters. Die begraafplaas het in 1931 begin toe Eustace Conway Powell daar begrawe is. In 1938 is sy seun John Armistead Powell langs hom begrawe. Daar is vandag meer as 30 grafte in die begraafplaas, maar geen nuwe erwe word bygevoeg nie.

Saint Anthony's Hall is in 1972 gebou. Die saal dien as klaskamers vir godsdiensonderrig, vir vergaderings van die Church Guild, Knights of Columbus en ander kerkfunksies. Dit word ook gebruik deur ander organisasies en vir ander spesiale funksies. Die saal is ook die verspreidingsentrum vir die Kaas- en Melkprogram vir behoeftiges. Gedurende die tyd dat die kerk vergroot is, is daar in die saal massa gehou. Ernestine Ruth Haskins het 'n baie pragtige marmerbeeld van die salige moeder aan die kerk gegee. Later is dit in 'n blombedding buite gesit. Op 'n stadium is die standbeeld gesteel. Na 'n paar weke is dit onbeskadig gevind, toegedraai in 'n babakombers op die trappe van die vuurtoring op die Stafford-Fauquier County Line. Dit is opgehaal en teruggekeer na sy plek waar dit vandag gesien kan word. Vandag het Saint Anthony gegroei tot ongeveer 260 gesinne in die gemeente.


Die geskiedenis van St Anthony, Idaho

St Anthony is gestig deur C.H. Moon in 1890. Hy vestig sy huis op die hoek van Main- en Bridge-strate waar Tony's Mini-Mart geleë is. Kort daarna kom twee ander gesinne met die naam Ross en Wyath op hierdie plek. Dit is deur Moon besluit om hierdie plek St. Anthony te noem na die naam van St. Anthony Falls, Minn.

Hierdie plek was baie jare in die Snake River Valley bekend as "Moon Corner". Ross en Wyath het eienaars geword van baie grond onder Parker, wat bekend was as die "Ross and Wyath Ranch" en nou Egin genoem word. Kort nadat Maan op hierdie plek gekom het. Fremont County is geskep, insluitend alles noord van Idaho Falls, Madison, Jefferson, Clark en Teton, op 'n tyd deel van Fremont County.

Toe Fremont County geskep is, het dit 'n vraag geword waar die land se setel gevind moet word. Daar is ooreengekom dat St. Anthony tydelik die landstoel moet wees, maar dat Rexburg die offisiere moet hê. Dit sou vyf jaar strek en hulle het tot stemming gekom, wat twee derdes van die stemme vereis om die setel te vestig. Daar is gestem dat St. Anthony dit so moet wees. Twee jaar later is weer 'n verkiesing uitgeroep, maar weer het die mense besluit om die setel in St. Anthony te behou.

Die spoorlyn het in 1899 na St. Anthony gekom. Ons voormalige goewerneur, Charles C. Moore, het in hierdie stad aangekom met die eerste trein wat St. Kort nadat Moore aangekom het, het H.G. Fuller hier tuisgegaan, net soos Gusta Fletcher en haar suster, Susan Fletcher. Gusta Fletcher het die eerste superintendent van skole in Fremont County geword. Moore en Fuller het skoolgehou by die ou skoolhuis, waar die Veterans of Foreign Wars Hall geleë is.

Susan Fletcher het skool aan die suidekant geleer in 'n klein gebou waar die South Side School geleë was. Die skool was waar die Amerikaanse snelweg 20 nou is. Destyds is die Bartlett -operahuis opgerig op die plek waar die Fremont Motor Co. waar Sykes Machine vandag is. Die operahuis het 'n paar jaar later afgebrand. 'N Onderwyser wie se naam nie herroep kan word nie, het in hierdie gebou skoolgehou, aangesien nie een van die genoemde geboue groot genoeg was om nege kinders te hanteer nie.

Kort daarna is die ou rock -skoolhuis gebou waar die South Fremont Senior High School vandag is. Dit het vier kamers en was groot genoeg vir alle studente.

Moore het voortgegaan om te onderrig tot 1902, toe hy as landverteenwoordiger verkies is. Hy word voorsitter van die toewysingskomitee en stel in 1903 'n wetsontwerp voor wat die State Industrial Training School na St. In 1903 is die hoeksteen by hierdie instelling gelê deur Charles C. Moore.

Die eerste superintendent van die Industriële Skool was H.G. Humphreys.

In 1901 het Miller Bros. die Miller Bros Grain Co. georganiseer en geopen. Fred C. Sturdevant het op hierdie tydstip met hierdie onderneming kontak gemaak. Kort nadat St. Anthony gevind is, is 'n Amerikaanse poskantoor geopen in die gebou waar Penny Stanford se regskantoor vandag is. M.J. Gray was die eerste posmeester in St.

James G. Guinn het die eerste burgemeester in St. Anthony geword en het verskeie jare gedien en ander kere as burgemeester. Mnr. Guinn het die tweede regter van hierdie distrik geword.

Die Presbiteriaanse Kerk was die eerste kerk wat in St. Anthony geopen is en was geleë op die plek waar dit nou staan. Ds Wilson was die eerste leraar. Daarna was die Metodistekerk, waar Sidney Nielsen en Sons eens hul vestiging aan die suidekant gehad het. Hierdie terrein is ook afgebreek om plek te maak vir snelweg 20. Ds Hoffman het die eerste leraar geword.

Die Mormone het toe hul organisasie begin in 'n klein houthuisgebou in Main Street met William Carbine as die eerste biskop. Kort daarna bou hulle 'n klein kerkie aan die suidekant wes van waar Gary's Auto Body vandag is.

Toe kom die Katolieke, Episkopale en die doopkerke. Die Baptiste -kerk was geleë naby waar Roger en Dolores Marlowe vandag woon en het baie jare gelede afgebrand. Die Episcopal Church was geleë waar Farm Bureau Insurance vandag in East Main Street is. So naby as wat ons kan leer, is die Katolieke Kerk geleë waar dit nog altyd was sedert dit gebou is.

In 1908 is die eerste Civic Club georganiseer in St. Anthony, bekend as "The Copus Club." Truex, destydse bestuurder van J. C. Penney Co., het die eerste president geword. Twee jaar later is dit verander na die sogenaamde Boosters Club.

Dit was in hierdie tyd dat 200 mans, meestal sakelui uit St. Anthony, geklee was in 'n wit broek, donker jasse, grys hoede en wit sambrele gedra het. Onder leiding van die Industrial School-band en saam met die heer Fitzgerald, die leier, marsjeer hulle op die afrondingsdae na Idaho Falls en plaas St. Anthony op die kaart. Die sleutel van die stad is aan Charley W. Scott, president van die Boosters Club, oorhandig.

Gedurende daardie dae het elke onderneming in St. Anthony elke Woensdag die deure gesluit en 'n ware dag van rus en plesier spandeer. Elke dorp het sy plaaslike balspan wat ander spanne gespeel het.

Hulle het ook elke Arbeidsdag die sogenaamde 'The Foolish Day' geniet. Dit was omtrent hierdie tyd dat die Idaho Industrial School, met die hulp van die sakemanne, begin het om die Vlagdag by die skool te vier en te vier elke 14 Junie. deur die skool.

In die daaropvolgende jare het die Boosters Club verander in wat die Kamer van Koophandel geword het. Later verskyn die Kiwanis- en Leeuklubs.

In 1911 word die eerste prent vertoon, 'n stil prentjie is vertoon in die kamer oos van die Riverside Hotel, meneer Snyder die eienaar. In 1913 is die Gray Opera House gebou waar Housley Pumps vandag is. Aanvanklik het dit net padvertonings gewys, maar later in die fotografieprogram.

In 1909 is die Yellowstone LDS -aandeel georganiseer met Daniel G. Miller wat as ringpresident aangehou is. Ouderlinge George F. Richards en David O. McKay van die twaalf het die organisasie in Parker bewerkstellig, St. Anthony is gekies as die hoofkwartier vir die paal. Die eerste paalkonferensie is in Maart 1910 in die Bartlett -operahuis gehou, met ouderling Rudger Clawson van die raad van twaalf.

Op 24 Julie 1910. Die eerste Mormoonse pioniersviering in St. Anthony is bekendgestel met William M. Hansen as promotor. Die volgende 34 jaar dien Hansen 'n deel van die tyd as algemene voorsitter, maar elke keer as maarskalk van die dag.

Omstreeks 1907 het St. Anthony die drie grootste warenhuise aan die kant van Pocatello gehad. Dit was Skalet & amp; Gilman, Fogg & amp Jacobs en The Flamm Co. Skalet & amp; Gilman was geleë op die hoek van die kruising van North Bridge en First North. Fogg & Jacobs het pas die gebou voltooi waar die St. Anthony -styselfabriek werksaam was. Dit is afgebreek vir snelweg 20. Die Flamm Co het sake gedoen in die gebou wat bekend staan ​​as Club Billiards en die voormalige China Clipper Cafe, ook die volledige kelder onder waar Robert Fisher se kantoor geleë is. Vandag is hierdie geboue die New Life Christian Ministries en die suidelike eetkamer by die Silver Horseshoe.

In 1910-1912 is die Yellowstone LDS-tabernakel opgerig.

In 1918 word ons goeie stadsman, agbare Charles C. Moore, verkies tot luitenant-goewerneur, met watter pos hy twee termyne beklee, daarna tot goewerneur van die staat verkies en twee termyne dien- altesaam agt jaar in die staatshuis.

Tot die County Courthouse in 1909 gebou is, was die landskantoor in 'n klein raamgebou waar Nels Sahl se regskantoor vandag is. Die geboue is verkoop toe die hof gebou is.

Die stadspark is in 1916 gestig en verbeter onder leiding en aanmoediging van Frank L. Soule. Tydens die griepepidemie in 1917-1919 is die eerste hospitaal in St. Dit was in die groot, wit, vierkantige huis met twee verdiepings op pad na die Industriële Skool. Die gebou is nou 'n duplekswoonstelgebou oorkant die straat en wes van waar Jerry en Maxine Edgington vandag woon.

Later is die gebou van Wrights Wocelkas en vandag deur Ken Matthews as 'n woonstelhuis naby die Sand Bar gebou as 'n hospitaal en gedien tot 1932.

In 1928 was daar twee skouhuise in St. Anthony - The Rialto deur Nell Schreiber en The Rex deur William M. Hansen. Die Rialto was die eerste om die "Talkies" na Sint Anthony te bring.

Die Rialto -teater werk waar die Hansen -begrafnisonderneming in 1963 sake gedoen het en waar First Security Bank vandag is. Die Rex Theatre was geleë waar Fremont County Herald-Chronicle vandag is.

Eeufees van Fremont County Uitgawe, Donderdag, 4 Maart 1993


Sint Antonius van Padua

Saint Anthony is gebore as Fernando Martins in Lissabon, Portugal. Hy is gebore uit 'n welgestelde gesin en het op vyftienjarige ouderdom gevra om na die Abdij van Santa Cruz in Coimbra, die destydse hoofstad van Portugal, gestuur te word. Gedurende sy tyd in die Abdij het hy teologie en Latyn geleer.

Na sy toewyding tot die priesterskap, word hy aangewys as gasmeester en was hy verantwoordelik vir die gasvryheid van die abdij. Toe Fransiskaanse broeders 'n klein kluisenaar buite Coimbra vestig, gewy aan die heilige Antonius van Egipte, het Fernando 'n verlange gevoel om by hulle aan te sluit.

Fernando het uiteindelik toestemming gekry om die abdy te verlaat sodat hy by die nuwe Franciskaanse orde kon aansluit. Toe hy opgeneem is, het hy sy naam verander na Anthony.

Anthony het daarna na Marokko gereis om God se waarheid te verkondig, maar het baie siek geword en is na Portugal teruggekeer om te herstel. Die terugreis is van koers af geblaas en die partytjie het in Sicilië aangekom, waarvandaan hulle na Toskane gereis het. Athony is toegewys aan die kluisenaar van San Paolo nadat plaaslike broeders sy gesondheid oorweeg het.

Toe hy herstel, bestee Anthony sy tyd aan bid en studeer.

'N Onbepaalde tyd later het Dominikaanse monnike die Franciskane besoek en daar was verwarring oor wie die gesag sou aanbied. Die Dominikaners was bekend vir hul prediking, en daarom het die Franciskane aangeneem dat dit hulle was wat 'n homilis sou voorsien, maar die Dominikaners het aangeneem dat die Franciskane dit sou voorsien. Dit was toe die hoof van die Franciskaanse kluisenaar wat Anthony gevra het om te praat oor alles waaroor die Heilige Gees hom gesê het.

Gratis Katolieke drukbare leer -PDF's

Alhoewel hy beswaar wou maak, het Anthony 'n welsprekende en ontroerende gesegde gelewer wat beide groepe beïndruk het. Binnekort het die nuus van sy welsprekendheid Francis van Assisi bereik, wat 'n sterk wantroue gehad het oor die verbintenis van die broederskap tot 'n lewe van armoede. In Anthony vind hy egter 'n vriend.

In 1224 het Francis sy studies oor sy broers aan Anthony toevertrou. Anthony het 'n boek met psalms bevat wat aantekeninge en opmerkings bevat om studente te onderrig, en in 'n tyd toe 'n drukpers nog nie uitgevind is nie, het hy dit baie waardeer.

Toe 'n beginner besluit om die kluisenaar te verlaat, het hy Anthony se waardevolle boek gesteel. Toe Anthony ontdek dat dit ontbreek, het hy gebid dat dit gevind sou word of aan hom terugbesorg sou word. Die dief het gedoen stuur die boek terug en in 'n ekstra stap ook terug na die Orde.

Daar word gesê dat die boek vandag in die Franciskaanse kerk in Bologna bewaar is.

Anthony het af en toe klas gegee aan die universiteite van Montpellier en Toulouse in Suid -Frankryk, maar hy presteer die beste in die rol van 'n prediker.

So eenvoudig en dawerend was sy leer oor die Katolieke Geloof, die meeste ongeskrewe en die onskuldige kon sy boodskappe verstaan. Dit is om hierdie rede dat hy in 1946 deur pous Pius XII tot doktor van die kerk verklaar is.

Op 'n keer, toe Sint Antonius van Padua die ware Evangelie van die Katolieke Kerk wou verkondig aan ketters wat nie na hom wou luister nie, het hy uitgegaan en sy boodskap aan die vis verkondig. Dit was nie, soos liberaliste en natuurkundiges probeer sê het, om die vis te onderrig nie, maar eerder om die heerlikheid van God, die vreugde van die engele en die versagting van sy eie hart. Toe kritici sien hoe die visse begin versamel, besef hulle dat hulle ook moet luister na wat Anthony te sê het.

Hy was slegs 35 jaar oud toe hy gesterf het en is minder as 'n jaar daarna deur pous Gregorius IX heilig verklaar. By die opgrawing ongeveer 336 jaar na sy dood, is gevind dat sy liggaam beskadig is, maar sy tong was heeltemal onberispelik, so volmaak was die leerstellings wat daarop gevorm is.

Hy word tipies uitgebeeld met 'n boek en die baba Jesus, en word vandag algemeen na verwys as die 'vind van verlore artikels'.

St Anthony word oor die hele wêreld vereer as die beskermheilige vir verlore artikels, en word toegeskryf aan baie wonderwerke wat verlore mense, verlore dinge en selfs verlore geestelike goedere betref.


Vuur Starter

In die 18de en 19de eeu het die wetenskap onthul dat die toestand veroorsaak word deur die eet van graan wat met 'n swam besmet is, Claviceps purpurea. Besmette plante dra swart groeisels wat lyk soos 'n haan se spore (ergot in Frans), wat die toestand sy moderne naam gee: ergotisme.

By inname produseer ergot giftige alkaloïede wat die bloedtoevoer na die ledemate van die liggaam afsny, die ledemate gangreen maak en die helse besienswaardighede skep wat Mézeray beskryf. Simptome kom voor wanneer mense die graan of enige voedsel wat daarvan gemaak is, eet. Koeie word ook deur ergot aangetas. Rekeninge beskryf hoe hul hoewe en sterte gangreen geword het, die melkproduksie gestaak het en die dood gewoonlik gevolg het. Uitbrake van die vuur van St. Anthony het wydverspreide verwoesting vir landelike gemeenskappe veroorsaak.

Daar is bewyse dat ou mense bewus was van die toestand wat verband hou met graan. 'N Assiriese tablet uit die sewende eeu v.C. verwys na pustels op 'n graanoor, terwyl heilige Zoroastriese tekste in Persië verwys na grasse wat veroorsaak het dat swanger vroue 'n miskraam of sterf tydens die bevalling gehad het, nog een van die gevreesde gevolge.

In die Middeleeuse Europa het die rog verbouing en verbruik, meestal deur die armes, 'n groter deel van die bevolking blootgestel aan die risiko om Sint Antonius se vuur op te doen. Ergotisme het nie die hele Europa in gelyke mate geraak nie. Dit is nou bekend dat Claviceps purpurea spore vermeerder waar koel, klam weer is wanneer graan ryp word, veral in groot dele van Sentraal -Europa.


Saint Anthony - Geskiedenis

Die Kerk van St Anthony het sy begin as 'n klein houtkapel wat gewy is aan Sint Antonius van Padua in Mandai. In 1960 is dit vervang deur 'n nuwe kerk in dieselfde gebied wat op 18 Desember 1960 amptelik geopen is deur His Grace, aartsbiskop Mgr M. Olcomendy. In 1986 het die klein gemeenskap in Mandai 'n kennisgewing van hervestiging ontvang en 'n nuwe kerk is gebou in Woodlands waar dit vandag staan. In 2019 vier die Church of St Anthony sy 25ste jaar in Woodlands. Dit word gevolg deur sy 60ste jaar in Singapore in 2020.

Wie was hulle? Waar kom hulle vandaan?

Meer as 60 jaar gelede, in 1927, is 'n groep Katolieke dorpenaars in Swatow, China, gedwing om uit hul huise te vlug en na 'n veiliger plek te gaan. Dit was die 16de jaar van die Chinese Republiek en die politieke onrus het oor die hele land versprei.

Dieselfde jaar, op 27 Januarie, is twee dorpe - Hui Lai en Pegney aangeval deur 'n bandietleër. Die plaaslike bevolking het 24 uur lank baklei en die bandiete verset. Toe die nag val, is 'n tydelike skietstilstand geïnstalleer. Die twee dorpe, aan die einde, het 'n dringende vergadering belê.

Moet hulle bly of vlug?

Hulle besluit - om te vlug. Om te bly sou die dood beteken.

Met die nag as beskerming, is die ou die jonges en die vroue eers uit die dorp geskei. Die mans vertoef as 'n sterk agterhoede. Een dorpenaar vertel: “Dit was 'n koue donker nag met net 'n paar sterre wat 'n flou liggie op die vuil baan gooi ”.

Gedurende die nag, onder die dekmantel van duisternis, het hulle kilometers ver geloop sonder om te stop. Gedryf deur hul vrees, het hulle die nag in die stilte ingetrek en nie een voetstap is gehoor nie.

Teen dagbreek het hulle by 'n klein dorpie Leng Kang aangekom. Deur uitputting het hulle ineengestort in 'n tempel langs die pad. Daar het hulle gewag dat die mans opdaag voordat hulle na Swatow gaan. Honderde dorpenaars het daarin geslaag om te ontsnap.

Die Swatow -sending het dadelik gaan werk

Teen die tyd dat hulle Swatow bereik het, was dit Februarie. Toe hulle daar aankom, soek hulle toevlug by die Katolieke Kerk. Die biskop van Swatow het onmiddellik na die buiteland gegaan en om hulp en hulp gevra.

Terwyl hulle nuus van die buiteland afwag, is hulle tydelik in die ongebruikte Saint Joseph Middle School gehuisves. Voedsel, medisyne en ondersteuning kom van die Jeng Ai Huay, 'n organisasie van Swatow -katolieke.

Die eerste hulpaanbod kom van die biskop van Singapoer. Singapoer sal die gesinne inneem wat bereid was om China na die Suidsee te verlaat.

Die Swatow -sending het dadelik gaan werk. Die gesinne het hul reis na Singapoer begin. Na tien dae, op 1 Maart 1927, het hulle hul voete op die eiland gesit.

Die geboorte van die Katolieke dorp

Sonder geld kon die inwoners nie grond koop of huur nie. Met die hulp van ds. Stephen Lee, is 'n aansoek in die naam van die Katolieke Sending by die Regering ingedien vir 'n stuk grond vir verbouing. Altesaam 49 aansoeke is gestuur voordat die versoek toegestaan ​​is.

Die gegewe grond was honderd hektaar heuwelagtige en wilde oerwoud in die digte bos in Mandai. Dit is volgens gesinsgrootte aan die vlugtelinge versprei. Dit was nie 'n maklike taak om die grond bewerkbaar te maak nie. Maar aangespoor deur die behoefte om te oorleef en om nuut te begin, begin hulle dag en nag aan die werk.

Die gebiede is uiteindelik skoongemaak. Die grond is bewerk en krotte is gebou en die gebied staan ​​bekend as die Katolieke Dorp. Ter erkenning van ds. Lee se poging, het die regering later die hoofweg Stephen Lee Road genoem.

'N Kapel en 'n skool

Om die mis by te woon, moes die pas gevestigde Katolieke dorpenaars in Mandai na Sar Kak Eng (Woodlands) stap om 'n bus na die St Joseph-kapel in Tek Ko Hill (Bukit Timah) te neem. Die reis van en na die kapel duur minstens 'n halwe dag.

Met die hulp van mnr. Lee Kheng Seng en sy broer, mnr. Lee Kheng Guan, is 'n nuwe houtkapel in Mandai gebou.

Ds. Lee het die kapel opgedra aan Sint Anthony van Padua en van toe af word die Feesdag van St Anthony jaarliks ​​op 13 Junie gehou.

Die Oorlogsjare

Tydens die Japannese besetting was die kapel onder die sorg en administrasie van ds. J.R. de Rozario van St Joseph Church in Tek Ko Hill (Bukit Timah).

Ondanks verkeersbeperkings, het twee nagte per week, ds. Rozario sou die aand en die volgende oggend van Bukit Timah na Mandai fietsry om die mis by die kapel te vier.

'N Nuwe kerk in Stephen Leeweg 12-J

Na die oorlog, 1949, is die kapel onder toesig van ds. Joachim Teng. Geleidelik het die Katolieke bevolking in Mandai toegeneem.

In 1957 het ds. Teng het besluit om 'n nuwe kerk te bou. Met vaardige beplanning en harde werk het hy daarin geslaag om etlike tienduisende dollars in te samel.

Die Kerk van St Anthony, op 'n heuwel, is geseën en op 18 Desember 1960 amptelik geopen deur His Grace, aartsbiskop Mgr M. Olcomendy.

Op 30 Mei 1965 het ds. Rene Challet het sy intrek geneem en die kerk se eerste gemeentepriester geword. Voorheen het die kerk gedien as 'n buitestasie van die St Joseph's Church in Bukit Timah.

Stigting van die Pastorale Komitee

Sowat 15 maande later het ds. Challet is vervang deur ds. Cyprien Huc, kort nadat hy na die gemeente St Stephen in Mapherson oorgeplaas is. Ds. Huc preek al 22 jaar in China voordat hy in Desember 1953 na Singapoer kom.

Helpende ds. Huc was ds. Augustine Tay in 1976. Saam het hulle 'n Christelike eenheid gevorm in die vorming van die pastorale komitee, wat die weg gebaan het vir 'n toekomstige Gemeenteraad.

Mis by Void Deck Block 6 Marsling Drive

Toe ds. Tay vertrek vir verdere studies in Rome, ds. John Lee het in 1981 as diaken na die kerk gekom.

As priester later het ds. Lee konsentreer hom op die liturgie van die kerk en werk toe aktief saam met die jongmense van die kerk. Vandag onthou hulle hom nog baie goed.

Gedurende daardie tyd, om voorsiening te maak vir die Marsiling -koshuise, sou daar elke Sondag om 10:00 'n mis op die leë dek van Block 6, Marsiling Drive, gevier word. Die permit vir die leë dek het verstryk en is daarna tot Desember 1982 by die Raad vir Behuising en Ontwikkeling hernu.

Gemeenteraad is in Augustus 1985 hervorm

In 1980 het ds. Huc bedank as die priesterpriester en die probleem met die versorging van die inwoners van Marsiling val in die hande van die nuwe gemeentepriester, ds. John Khoo. Ds. Khoo, van die St Bernadette's Church, het op 1 Oktober 1982 oorgeneem nadat ds. Huc het vriendelik ingestem om nog twee jaar voort te gaan.

Toe hy aankom, het ds. Khoo het verneem dat hy met die groei van die Woodlands New Town in die behoeftes van die nuwe inwoners in die distrik moes voorsien. Hy het voortgegaan om die gesig van die gemeente te verander soos geïnisieer deur ds. Augustine Tay en John Lee.

Om 'n gevoel van behoorlikheid te skep, is die Gemeenteraad hervorm in Augustus 1985. Dit het verteenwoordigers van alle kerklike organisasies ingesluit.

Veranderinge en verbeterings aan die kerk deur Fr John Khoo

Vir die Marsiling -inwoners sou daar nie meer massas by die leegdek van blok 6 wees nie. In plaas daarvan het busse tussen Marsiling en die kerk in Mandai begin ry op Sondae, feesdae, dae van verpligting en belangrike dae, sodat hulle die mis kon bywoon by die Kerk. Die charter van busse is behartig deur mnr. Dominic Soh.

'N Ander verandering was die openbare adresstelsel in die kerk. Dit is spesiaal geïnstalleer om die geluid van al die banke af te laat kom. Dit word ook in die nuwe Kerk geïnstalleer.

Ten slotte, die belangrikste veranderinge.

Toe ds. Khoo het die eerste keer na die Church of St Anthony gekom, en hy het besluit dat die Priesters -koshuis te alle tye geopen moes word, selfs al was die priesters nie daar nie.

Binnekort het die gemeente begin dien as 'n 'onderrigsentrum' vir die kinders. Sommige vrywilligers het gereageer op die oproep van die gemeente om gratis onderrig in Engels en wiskunde te gee. Later het ook die ouer kinders die jongste bygestaan ​​in hul studies. Hierdie pogings het vandag bygedra tot 'n paar gegradueerdes.

Ds. Khoo het die gemeentelede en kinders ook aangemoedig om die kerk as hul tweede tuiste te beskou. Hulle het gehelp om 'n basketbalbaan en 'n mini -voetbalveld te bou om te kompenseer vir die gebrek aan ontspanningsgeriewe in die omgewing. Daar is ook 'n parkeerterrein vir kerkgangers en besoekers gebou.

Ds. Khoo het ook 'n meer sistematiese program vir godsdiensonderrig in Engels ontwerp. Twee sessies is op Sondae, om 09:00 en 10.30 uur by die Priesters ’ -koshuis gehou. Dit het geduur tot die sluiting van die Kerk op 12 Desember 1993.

Die kennisgewing van hervestiging aan die mense van Mandai

Die kennisgewing van hervestiging aan die mense van Mandai en aan die Kerk van St Anthony is in 1986 uitgereik. Dit was vir baie pynlik om hul geboorteplek en lewensbestaan ​​te verlaat.

Met die kennisgewing van hervestiging het ds. Khoo het dadelik 'n persoonlike beroep op die parlementslid, Lee Yiok Seng, gedoen om 'n stuk grond in Woodlands om die kerk te verhuis. St Anthony was puik. Ons was suksesvol in 1989 met die tender vir 'n uitstekende stuk grond in Woodlands Avenue One 25.

Die nuwe Kerk is wat jy vandag sien. Dit word amptelik geopen en geseën deur His Grace, aartsbiskop van Singapoer, Mgr Gregory Yong op 23 April 1994.

Die kerk vir die derde keer sedert 1927 verhuis

St Anthony moes sy kerk vir die derde keer sedert 1927 van Mandai na Woodlands verskuif. Ons hoop dat dit die permanente gemeente vir die Katolieke in Woodlands en Marsiling sal wees. Dit is een van die grootste kerke in Singapoer.

Ds. John Khoo het toesig gehou oor die bou van die nuwe kerkgebou in Woodlands toe die grond waar die oorspronklike kerk gestaan ​​het deur die regering vir alternatiewe gebruik verkry is.

Die nuwe kerk is geseën en op 23 April 1994 geopen deur die aartsbiskop van Singapoer, His Grace, Mgr. Gregory Yong. Die nuwe kerk het 'n sitplek van 2000 gemeentelede.

Die gemeente het gegroei van 'n klein boerderygemeenskap met meer as honderd migrante tot 4500 gemeentelede.

Die pas geordende Aartsbiskop van Singapoer, His Grace, Mgr. Nicholas Chia op 18 Februarie 2002 vervang ds. John Khoo en sy assistent, vr Eugene Chong, saam met ds. Terence Pereira as die nuwe gemeentepriester en sy hulp ds. Vincent Chee saam met ds. Cyril Lee as die priester in koshuis.

Fr Pereira was die volgende 14 jaar in St Anthony ’s en vertrek na die Church of St Michael in 2017. Fr Terence is vervang deur Fr Andrew Wong van die Church of the Holy Spirit. Fr Wong het in 2018 vertrek om die hoof van die Katolieke Spiritualiteitsentrum (KDS) te wees, en die kerk verwelkom 'n nuwe gemeentepriester, Ignatius Yeo. Gedurende die 14 jaar toe Fr Terence Parochiepriester was, het baie assistentpriesters by St Anthony ’s gedien, waaronder Fr Bruno Saint Girons, Fr Gerard Verakoon en Fr Frederick Quek.

Verleng die kerk met die kaggel

Namate die aantal studente wat Kategismus -klasse bywoon, toeneem, was daar 'n dringende behoefte aan meer klaskamers. Fr Terence het begin met die bou van 'n nuwe bylae genaamd die kaggel. Die nuwe uitbreiding is oor die oop parkeerterrein van die Kerk gebou. Dit is amptelik op 25 Oktober 2014 geopen.

Die nuwe bygebou, die kaggel links van die kerkgebou

Toewyding van die kerk en die seën van die kaggel

Die kerk is op 24 Augustus 2014 ingewy deur His Grace, aartsbiskop William Goh, wat ook die kaggel by dieselfde geleentheid geseën het.

Sy genade, aartsbiskop William Goh seën een van die kamers in die kaggel, vergesel deur Fr Terence Pereira

Herstel van die Kerk

Andrew Wong het begin met 'n projek om die kerk in 2017 op te knap, maar nadat hy in 2018 vertrek het, het Ignatius Yeo die projek oorgeneem en die opknappings is vroeg in 2020 voltooi. Die opknappings het beide die binne en buite dele van die kerk behels. opknappings, is massas verplaas na vlakke 3 en 4 van die kaggel, met die eerste massa wat daar gevier is op 5 Januarie 2019. Voordat massas in die kaggel begin is, is baie werk gedoen deur die liturgiese ministeries en Fr Ignatius, insluitend droë lopies in Desember 2018. Aanbidding het net voor die Heilige Week in 2019 na die hoofkerk teruggekeer.

Bevestigingsmis, 26 Januarie 2019 in die kaggel

Heiligdom na die opknapping

Post Renovation Blessing of the Church

With the extensive renovations to the Church, His Grace Archbishop William Goh, blessed the Church of St Anthony once again on Jul 21, 2019.

Suspension of Masses Due to A Pandemic!

As a result of the COVID-19 pandemic, masses throughout the Archdiocese were suspended on Feb 12, 2019.

List of Priests Who Have Served at St Anthony’s

A long list of priests have served in either the chapel (1927) or one of the churches in Mandai (1965) or Woodlands 1994).

  1. Fr Stephen Lee circa 1927-1935
  2. Fr D’Souza TBD
  3. Fr J.R. De Rozario During the Japanese occupation
  4. Fr H. Berthold 1948-1949
  5. Joachim Teng 1949-1960
  6. Fr Simon Yim 1963-1967
  7. Fr J. Chao TBD
  8. Fr R. Challet 1965 – 1966
  9. Fr Cyprian Huc 1966-1982
  10. Fr Augustine Tay 1976 – 1981
  11. Fr John Khoo (PP) 1980 – 18/2/2002
  12. Fr Eugene Chong 1993 – 18/2/2002
  13. Fr Terence Pereira (PP) 2002 – 23/4/2017
  14. Fr Vincent Chee 2002 – circa 2008
  15. Fr Cyril Lee 2002 – present
  16. Fr Bruno Saint Girons 18/12/2008 – 17/1/2011
  17. Fr Gerard Weerakoon 2011 – 1/5/2015
  18. Fr Frederick Quek 26/8/2013 – 23/4/2017
  19. Fr Andrew Wong (PP) 23/4/2017 – 1/7/2018
  20. Fr Ignatius Yeo (PP) 5/11/2018 – present
  21. Fr Edmund Chong 5/11/2018 – present
  22. Fr John Lau 23/4/2017 – May 15, 2021

This article was contributed by Rev. Fr. John Khoo and Rev. Fr. Terence Pereira and updated by Anthony Ng.


History of Saint Anthony

Aan June 26, 1999, St. Anthony’s celebrated three important anniversaries with a fund-raising dinner at our Hellenic center.

  • 45th year of the granting of our church charter
  • 40th year of purchasing our church property
  • 15th year of the church consecration

Charles Christodulelis was chairman of the gala fund-raising event. The guest speaker was Maria Pantelia, Ph.D., Associate Professor of Classics and Thesaurus Linguae Graecae Director for the University of California, Irvine.

History of the Church
(excerpt from the 1984 Consecration Album) On June 6, 1965, family photos and community memorabilia were sealed in a time capsule embraced by a block of Pentelic marble in a historic cornerstone. The cornerstone now sits at the southwest corner of the Hellenic Cultural center. The center was dedicated in May of 1966 and added nine classroom, office space, and an auditorium to the church’s physical plan.

With the completion of the Hellenic Cultural center the St. Anthony’s Community would now seek to construct a larger church to meet the needs of the growing parish. In May 1974, the Parish Council formed a Building Committee to execute plans for a new church and help with fund raising. Ground was broken on St. Anthony’s Day in January 1975 met Father Nicholas Liberis en Bishop Meletios presiding. Actual demolition of the old church did not occur until November of that year.

Over the next two years the church’s unique Byzantine style, designed by Harry Harrison, would take form out of the masonry, concrete and scaffolding which were an all too familiar sight. Our own James Hagelis was the contractor and Tom Pappas the structural engineer. Eventually the church would be embellished with a 22-ton concrete dome and icons by the noted iconographer George Filippakis. The congregation of St. Anthony’s would hold church services in the center during construction until September 1977, when the magnificent Byzantine edifice held its first service.

The Narthex furnishings and other Church appointments would not be completed until two days before the historic Consecration op June 10, 1984. The ancient and elaborate Consecration ceremony conducted by Archbishop Iakovos, assisted by Bishop Anthony, Father John Zanetos and other clergy was the final touch to a building program which spanned 12 years of planning and construction and $850,000 in costs. The building program was carried by an able committee headed by George Gianopulos.

The beautiful church and community center which now grace the grounds of St. Anthony’s are a tribute to the dedication, ambition, love and sacrifice of the Greek Orthodox Community of Pasadena and the San Gabriel Valley.


Geskiedenis

St. Anthony of Padua parish was established in December, 1856 by Franciscan Father Joseph Brunemann, at the mandate of the Most. Rev. John Loughlin, the first Bishop of the Diocese of Brooklyn. During the first fifteen years of its existence the parishioners attended Holy Mass in a wooden structure on India Street. Rev. John Brady, the first pastor of St. Anthony was responsible for obtaining the original property on India Street, the construction of the two story school there, and also for the construction of the much larger church we hold dear today. The present Church on Manhattan Avenue was opened in 1874. Patrick C. Keeley of Brooklyn designed the Gothic Revival church, which is constructed of red brick with white limestone trim, and features a 240-foot spire.

In 1975, St. Alphonsus Church was merged into St. Anthony Church, after which the parish was renamed St. Anthony – St. Alphonsus Catholic Church. In 1982, the Greenpoint Historic District was designated by the New York City Landmarks Preservation Committee. St. Anthony – St. Alphonsus Church is within this district.

Today, the parish has been entrusted to the care of Carmelite Priests in 2011. The present pastor is Rev. Sebasitan Augustine, CMI. He is assisted by Rev. Jossy Vattothu, CMI. St. Anthony-St. Alphonsus Parish faces the future with an indomitable spirit of hope. In a world that is filled with so much uncertainty and anxiety, the parish recognizes that trusting in God’s wise and caring providence must be constant. On this basis its plans are to carry on into the future “to witness, to serve and to continue the mission.” The various ministries provided by the parish including religious education helps to deepen the faith of the community.


History of St. Anthony of Padua

As the city of Parma rode the wave of residents flocking to the suburbs where street after street of homes were going up, the Catholic Parishes felt the pressure of this influx. On July 4, 1959, Archbishop Edward R Hoban canonically established St. Anthony of Padua Parish as part of the Franciscan Province of the Sacred Heart.

The Holy Family Cancer Home and another residence were on the property allocated to the parish. During the summer of 1959 a new hospital for the cancer patients was completed and the Dominican Sisters, who staffed the hospital, and the patients under their care moved across State Road into the new hospital facility.

Ds. Jeremy Fisher, O.F.M. was appointed founding pastor and arrived in Cleveland from St. Peter's in Chicago on June 27. Before the end of the month he was meeting with architects to plan the new parish buildings.


By mid-July, Fr. Jeremy moved into the Old Riester home on State Road which had just been vacated by the Dominican Sisters on that same day. The first Mass in St. Anthony parish was offered in the chapel of this rectory.

Monsignor Frederic Mohan, Director of Diocesan Charities offered the facilities of Parmadale as a temporary church and meeting place to the parishioners of the new parish. The first SundayMasses were offered in Parmadale chapel on July 12.

With little fanfare the following organizations were rapidly established: ushers, male choir, Holy Name Society and Ladies Guild.


To round out the first year of St. Anthony of Padua, Fr. William Barnickel, O.F.M. joined the parish as first assistant. A Boy Scout troop was organized and a Knights of Columbus Council was in the planning stages. The men of the parish stepped forward to remodel the old cancer hospital and this building became known as St. Anthony Hall. A parish census revealed the parish had 1,129 families. Plans were drawn up for a parish school and church.

The new year of 1960 saw the launching of a building fund campaign. On a March Sunday morning, with some snow still in evidence, ground was broken for the gym/temporary church. During the first two years the children continued to attend St. Francis de Sales school but the C.C.D. classes were conducted at Parmadale.


St. Anthony Federal Credit Union was formed to serve the parishioners.

It was decided that the first fund raiser for the parish would be a spaghetti dinner to be coordinated with the first carnival. Equipment was borrowed and gallons and gallons of spaghetti sauce were prepared in tubs in the basement of the Thesmacher home, which was later to become St. Anthony Hall. The dinners, complete with salad and bread, were passed through the basement windows of the home to the waiting diners. Our parishioners certainly had no lack of ingenuity.

By January 1961 the building of the gym/temporary church was sufficiently advanced so that the first Mass could be offered in the church on Sunday, January 29. A "few items" were still incomplete - a platform for the altar, confessionals, rebuilt pews and kneelers.




The Ladies Guild held their meetings once a month at St. Anthony's Hall. Because the driveway was in rather "rustic" condition, several times during inclement weather members found their cars mired. Ds. Jeremy came to their rescue, pushing cars out of the mud. However, he soon tired of this and the Guild meetings were transferred to the Third Federal Bank on Ridge Road.

Farm nights, a two day fund raiser held in November, was family fun. A surprise lady wearing a costume with huge pockets filled with goodies delighted the little ones. There were games of chance, live ducks to ring, food and refreshments.

May 13, 1961 saw the first group of First Communicants in our own church.



The ever increasing enrollment of the grade school made it necessary to convert the former cancer home into a convent. Six Sisters of Saint Joseph joined the parish to staff the school. They were not the only new residents of this facility - a family of skunks found the space under the porch to their liking. Their presence was soon evident. A newspaper story brought many suggestions on how to convince them to move on.


August 1961 saw completion of the school building in time for the fall term with fifteen classrooms housing the 826 children enrolled.

The parish continued to progress. Plans were drawn up for a new convent to house the staff of nine sisters.

On July 24, 1966 St. Anthony Rectory was struck by lightning at 8:30 pm and a small fire resulted, damaging the second floor with smoke. The fire was quickly extinguished. Insurance covered repairs and repainting that were necessary.


Ds. Jeremy was transferred by the Franciscans in 1966. It was hard for the parish to bid farewell to our founding pastor who had seen the parish literally rise from an empty field. Ds. William Barnickle O.F.M. then served until 1968, at which time Fr. Donulus Wunderlich, O.F.M. succeeded him.

The Sisters of St. Joseph moved into the completed convent in August 1967. There were 22 rooms for resident sisters and guests. The first floor served as study rooms, reception rooms, a large recreation room, dining room and kitchen. A full basement contained a laundry, storage and a recreation/meeting room.

At this time, St. Anthony's Special C.C.D. classes were formed. A staff of dedicated volunteers under Mary Jane McGreevy, principal of this ministry, met weekly to teach religion to the handicapped. Ds. John Wenker, O.F.M. was the first moderator of this program that lasted for nineteen years.


During the succeeding years, the number of Sisters of St. Joseph gradually diminished to only three. It became evident that the most effective use of facilities would be to exchange the homes of the sisters and priests to establish a rectory/administration building. It continues to this day to serve this purpose.

At the end of the 1976 school year the sisters of St. Joseph retired from St. Anthony parish. In August three Sisters of the Resurrection arrived from the Chicago motherhouse to staff St. Anthony's school.


A parish survey taken in 1976 determined the needs and wants of the parishioners. Number one priority proved to be the construction of a new church building.

In June 1982, after 14 years as pastor of the parish and the implementer of the church building fund, Fr. Donulus, O.T.M. was transferred and Fr. Donard Paulus, O.F.M. was the appointed pastor.

During the summer of 1983, Fr. Donard spearheaded a successful building fund campaign. With the reserve built up by Fr. Donulus, the construction of the new church became a reality.

On August 5, 1984 ground was broken for the new church on the site of the former Reister home. A month later the parish celebrated its 25th anniversary with mass, parish reception and dinner-dance.


October 5, 1985 marked the culmination of the parish's goal. The first mass was celebrated in the new church. Twenty-six years of effort had seen the growth of the parish from several old buildings on a large, mostly undeveloped lot, to the raising of a new beautiful church to glorify God. In early May of 1986, Bishop Anthony M. Pilla dedicated the new church.

During the next several years following the completion of the church, emphasis was placed on the parish school. A "fair share" tuition program was instituted and a new lunch program began. The opening of the 1988 school year inaugurated an enlarged, rewired, and modernized state-of-the-art computer center and an after school care program was initiated.

In December Fr. Mike Ewert, O.F.M., was reassigned in the Franciscan community and Fr. Tom Aldworth, G.E.M., former associate, returned to assume the leadership of St. Anthony. That same year, the parish held an open forum to discuss parish interest and goals. In addition, after 30 years of sacrifice by the parishioners, the parish debt was paid.

Our pastor, Fr. Tom, O.F.M. became a published author. His books, titled "Shaping a Healthy Religion" and "Fashioning a Healthier Religion", were written from experiences at St. Anthony's parish 1978-81.

The Franciscans found it necessary to leave the parish and turned over its administration to priests from the Cleveland Diocese in June 1993. On Sunday, May 30, the parish celebrated a special liturgy to bid farewell to our friars from St. Anthony of Padua. A reception followed to share memories and bid God speed to our priests from the Franciscan Order that had served our parish so selflessly and with so much devotion over the years.


On Sunday, July 11 a liturgy and parish social welcomed our present pastor, Fr. Dale Staysniak and Fr. John Chelebo, associate pastor, as they assumed the pastoral care to the 3,400 families of the "parish on the hill."

In February 1994 we received the sad news that our first founding pastor, Fr. Jeremy Fischer, O.F.M. had passed away.

In August 1995, through the generosity of the Senior Citizen Group, the parish received the donation of the inspiring and harmonious electronic carillon bells. They arrived in time for the celebration of the tenth anniversary of the "new" church.


Geskiedenis

The first Mass was held in a private home in Bethel in 1880. Visiting priests from Windsor and White River Junction would conduct services, taking the mail train monthly to say early Mass in Bethel, and late Mass in Randolph.

With the discovery of white granite in the surrounding hills, and the advent of the railroads, Irish and Italian families moved into the area, and there became a need for a dedicated church in Bethel. The plan was to build a mission church to serve Bethel and the surrounding areas.

The church itself was built on land purchased for the Diocese by John Kelleher in 1903, during the tenure of Father James Pender (4/15/1903-7/21/1910), who was then the priest at Saints Donatian & Rogatian (now Our Lady of the Angels) in Randolph VT.

Father Michael O’Donnell (7/21/1910-9/1919), finished the preparations and construction of the church.
On December 1, 1913, the church was consecrated by then Bishop J.J. Rice, who confirmed 38 Candidates during the Mass.

Until 1950, St Anthony was a mission of Saints Donatian & Rogatian, Randolph, until the arrival of its first resident pastor, Rev. William D. Fox. The rectory at that time was to the left of the church, on the corner. In 1958, Mary Wynn gave the house next to the church to be used as the rectory.

During the 70’s to 2000, priests from St. Anthony also served Mass in Pittsfield and Killington.

On July 1, 2010 the name was changed to Our Lady of the Valley Parish, comprising St. Anthony and St. Elizabeth. One priest serves both parishes today, as has been the case for a number of years.

Crucifixion window over the altar: Donated by John Keleher and Family in memory of Peter and Mary Keleher.
The original Altar: Donated by Patrick P. Wynn and family


Kyk die video: Autumn Fashion Buys: Zara, u0026 Other Stories, Isabel Marant, Saint Laurent u0026 More. SheerLuxe Show