Geskiedenis van Montauk - Geskiedenis

Geskiedenis van Montauk - Geskiedenis

Montauk
(Ma: t. 750; 1. 200 '; b. 46'; dr. 10'6 "s. 7 k. Cpl. 75; a. 1 15", 1 11 "; cl. Passaic)

Montauk met 'n enkeltoring is deur John Ericsson gebou by Continental Iron Works, Greenpoint, N.Y .; van stapel gestuur op 9 Oktober 1862, en in gebruik geneem in New York 14 Desember 1862, het Comdr. John L. Worden in bevel.

'N Belangrike ysterkleed in die vlootaanval op Charleston Montauk het 24 Desember 1862 uit New York vertrek en Port Royal op 19 Januarie 1863 aangekom om by die South Atlantic Blockading Squadron aan te sluit. Op 27 Januarie het Du Pont die geleentheid gegun om die ysters te toets, maar Montauk, Seneca, Wissihickson Dawn en CP Williama het Fort McAlister, Ga, gestuur, hoewel Montauk 13 of 14 keer geslaan is. Die ysterklere het 'n tweede aanval op 1 Februarie gedoen en die fort erg getref; maar Montauk is 48 keer getref. Sy het die blokkade -hardloper Rattlesnake op 28 Februarie in Ogeechee -rivier vernietig, maar is self beskadig deur 'n torpedo (myn) wat onder haar ontplof het.

Montauk stoom 1 April in die Noord -Edisonrivier in ter voorbereiding van die aanval op Charleston. Teen die middag op die 7de val die ysterklere van admiraal Du Pont op Fort Sumter. Die Unie -skepe het intense vuur van die Konfederale kusartillerie trotseer en hul eie gewere effektief laat werk totdat hulle teen die aand teruggetrek het. Skade aan die monitors het Du Pont verhinder om die aanval die volgende dag te hervat.

Die ysterklere het op 10 Julie 'n aanval op Fort Wagner, Morris Island, geloods. Die verkryging van hierdie eiland was belangrik, aangesien sukses toegang tot die binnelandse verdediging van Charleston Harbour sou moontlik maak. Uit die bevel van die vlootmagte, het Dahlgren op 16 Julie aan boord van Montauk gegaan en na oorlegpleging met die kapteins die aanval op Fort Wagner hernu en daagliks gebombardeer totdat dit deur die Konfederate 6 September ontruim is. Die streep het daarna hul aandag gevestig op Fort Sumter en Fort Moultrie wat die res van die jaar weer funksioneer ~ hierdie versterkings wat die Wieg van die Rebellie bewaak het. Die Konfederale werke moes egter nooit see toe geneem word nie.

Montauk het van Charleston af gebly tot Julie 1864 toe sy haar bedrywighede na die Stonorivier verskuif het. In Februarie 1865 trek sy oor na die Kaapse Vreesrivier. Na die einde van die konflik na Washington, dien sy op 27 April 'n drywende baar vir die moordenaar John Wilkes Booth en 'n drywende gevangenis vir ses medepligtiges.

Sy het in 1865 by Philadelphia gestaak en daar gebly totdat sy op 14 April 1904 aan Frank Samuel verkoop is.


Montauk

Montauk, New York, 'n gehuggie aan die oostelike punt van Long Island, is 'n gewilde reisbestemming uit New York en die wêreld.

Montauk is geleë op die Atlantiese Oseaan en Block Island Sound en is bekend vir sy pragtige strande, soos Ditch Plains, aan die seefront, waar jy kan bly om kinders te hengel, om te swem, om te seil in seekosrestaurante, natuurroetes, musiek en kunsfeeste en troues. Montauk Point State Park is die tuiste van die nasionale baken, die historiese Montauk Point -vuurtoring.

Toe Europese setlaars in die vroeë 1600 ’'s vir die eerste keer na Long Island kom, vind hulle die eiland bewoon deur inheemse Amerikaners van die Algonquiaanse groep, losweg verdeel in groepe, saamgegroepeer tot 'n konfederasie onder leiding van die Montauk Sachem, wat beskou word as die heerser wees van Montauk tot by die westelike punt van die eiland. Hierdie heerskappy is deur die Indiane en die Europeërs erken as die heersende familie van die eiland. Die belangrikste Montauk -dorpie, wat waarskynlik die naam van die stam gedra het, was omtrent Fort Pond, naby Montauk Point.

Soos die ander Indiane van Long Island, was hulle nou verwant aan die Indiane van Massachusetts en Connecticut. Tooker (Cockenoe-deLong Island, 1596) sê dat die dialek van die Montauk byna verwant was aan die Natick van Massachusetts as die Narraganset.

Voor kontak, het die Montaukett -stam, soos baie inheemse Amerikaners, nie op een plek gewoon nie, maar het oor 'n gebied gestrek. Wat ons van hierdie vroeë inwoners weet, is skraal, aangesien hulle nie 'n geskrewe taal gehad het nie. Hulle het volop geëet van wilde wild soos takbokke en wilde voëls, van visse en skaaldiere, en het mielies, pampoen en boontjies gekweek, bessies, kruie en wortels versamel. Hulle het walvisse in kano's gejag en die hele walvis ingesluit, insluitend walvisolie, wat hulle in groot skulpe of rotse verbrand het. Dit was die Indiane wat die Europeërs geleer het hoe om te walvis. Hulle het forte gebou, die grootste was op die heuwel waar die Montauk Manor nou staan. Die Montauketts het oorlog gevoer met die Pequots en die Narragansetts, maar 'n pes het hul stam verwoes en teen 1659 was hul bevolking so verwoes dat hulle gedwing was om beskerming te soek by die Engelse teen die aartsvyande die Narragansetts. Hul getalle het verder gedaal in 1788 toe die meeste van hulle Montauk onder leiding van Samson Occum verlaat en by die Brotherton Indiane van New York aangesluit het. Die paar oorblywende Indiërs is uit hul land op Indian Field (die huidige Deep Hollow Ranch) gedwing nadat Benson Montauk in 1879 gekoop het. Alhoewel die stam in opdrag van die Hooggeregshof in 1910 uitgeskakel is, woon daar nog 'n paar afstammelinge van gemengde bloed East Hampton en ook in Brotherton.

Stephen Pharoah, ook bekend as Stephen Talkhouse, King of the Montauks, walvisjagter, kampioenskapswedloop, burgeroorlogveteraan. Die eerste Europese setlaars in East Hampton was 'n groep Engelse mans en vroue wat uit Massachusetts hierheen gekom het. Die setlaars het in 1648 grond gekoop van die Montaukett -Indiane, wat strek vanaf die oostelike grens van Southampton tot by die Napeague -strand. Dit was eers in 1665 dat Wyandanch, die grootse sak van die Montauk -stam, die setlaars die reg gegee het om hul vee op Montauk te laat wei. In 1686 verkoop die Montaukett -Indiane Montauk aan 'n groep setlaars in East Hampton, bekend as die eienaars, wat die grond vir bykans 200 jaar in gesamentlike trust besit het.

Terwyl hulle op Montauk was, het die wagte die troppe bewaak. Drie huise is gebou om dit te huisves. Behalwe vir die vuurtoring, was dit die enigste geboue op Montauk tot laat in die 19de eeu. First House, geleë net daar waar die heuwels die Nominicks genoem word, uit die plat vlakte van Napeague styg, het in 1774 afgebrand en is nooit herbou nie. Tweede Huis, gebou in 1797, is nou 'n museum wat deur die Historical Society bestuur word. Derde huis, wat uitkyk oor Indian Field op die terrein van Theodore Roosevelt County Park, dateer uit 1806 en word nou deur Suffolk County bestuur as 'n museum.

Die Montauk -vuurtoring is in opdrag van George Washington en gebou in 1797. Dit was jare lank 'n kuswagstasie, en die seinlig en mishoring het skepe gewaarsku om weg te bly van die verraderlike rotsgrote wat van die punt af na buite strek. Die vuurtoring word nou deur die Historical Society as 'n museum bedryf en word jaarliks ​​deur 'n miljoen besoekers besoek.

Volgens die legende word skatkiste van seerower buit in Montauk begrawe. Kaptein Kidd het vermoedelik twee kiste van sy buit in Money Pond gelos. Daar is nog nooit 'n seerower buit gevind nie, maar in die meer onlangse geskiedenis is daar baie buit in die vorm van drank op die strande van Montauk gevind. Gedurende die 13-jarige verbodperiode het die Rum Runners, soos hulle plaaslik genoem is, Montauk gebruik as 'n aflaaiplek vir drank. Ou tyders onthou seine van skepe wat verby die wettige perk vasgemeer het en die manne in klein bootjies na die see laat waai het om die vrag onder die dekmantel van die duisternis in te bring. Die vrag, drank, is in klein bootjies na die sandduine gebring, waar dit in die duine gegrawe is, om later opgetel en met gewapende vragmotors na New York vervoer te word.

Toe die erfgename van die vroeë eienaars Montauk vir $ 151 000 verkoop het aan Arthur Benson, wat sy invloedryke vriende na vore gebring en 'n paar huise gebou het. Hulle noem hulself die Montauk -vereniging. Hierdie huise geniet nou 'n historiese monument. Carl Fisher, wat Montauk in 1926 by die erfgename van Arthur Benson gekoop het, het in die 1920's verlief geraak op Montauk wie se golwende heuwels met min plantegroei hom aan heide in Engeland laat dink het. Hy het die Montauk Manor, die kantoorgebou in die stad, die gholfbaan, die seiljagklub, huise in Tudor -styl en selfs 'n Tudor -dorp vir die werkers gebou in afwagting van 'n somerspeelplek vir die elite. Sy grootse visie op Montauk as die Miami Beach van die noorde eindig met die beurs in 1929, maar Montauk se gewildheid as toeriste -aantreklikheid neem steeds toe.

Fort Pondbaai is die eerste keer by die naam op 'n kaart van 1655 wat in 1680 deur John Scott gepubliseer is, wat 'n inheemse-Amerikaanse fort van Montaukett op sy oewers noteer.

Vroeë intrekkers in die omgewing het beeste en skape op die blapse bo die baai grootgemaak. Tydens die Amerikaanse Revolusionêre Oorlog tydens die Belegering van Boston het Britse oorlogskepe die baai ingevaar in 1775. Plaaslike milisie onder kaptein John Dayton het gedink dat hulle meer manne het as wat hulle gehad het, en hul jasse na binne gedraai terwyl hulle heen en weer bo -op marsjeer. 'n hoë heuwel in die suide. Die taktiek heet Dayton ’s Ruse.

Long Island was gedurende die oorlog beset en die baai is deur die Britte gebruik vir hul blokwêreld van Connecticut. In 1781 het die HMS Culloden (1776) gestrand terwyl hy 'n Franse fregat agtervolg tydens 'n storm in Januarie. Die skip, wat die aanvanklike grond oorleef het, het 'n rots getref en moes in die baai by Culloden Point gestort word en met sy kanonne oorboord gegooi word. Sy puinveld en wrakplek is nou die enigste onderwaterpark op Long Island.

Aan die einde van die 1700's is die klein vissersdorpie Montauk op die suidoostelike hoek van die baai gevestig. In 1839 het die Amistad in die baai geanker (ook by Culloden Point) toe die oorlewende bemanning hul opstandige slawe -gevangenes wou oortuig dat hulle na Afrika teruggekeer het toe hulle vir voedsel in die dorpie Montauk gaan. Die skip is in beslag geneem deur die USS Washington (1837) in die baai.

In die 1890's het Austin Corbin die Long Island Rail Road van Bridgehampton, New York, uitgebrei na die vissersdorp Montauk (die lynverlenging is die Fort Pond Railway genoem). Sy vriend Arthur Bensen het 40 000 m² Montaukett -grond rondom die dorp gekoop, en die LIRR het begin adverteer dat dit 'n dag van die skip kan afskort deur in Montauk te dok en met die trein te ry eerder as om na New York te gaan. Corbin het 'n staalpier in die dam vir die oorsese skepe gebou (selfs al het die ingenieurskorps gewaarsku teen die gebruik van die baai as gevolg van rotse.

Die droom was om nooit te verwesenlik nie en die Amerikaanse weermag het die grond vir Camp Wikoff gekoop. Theodore Roosevelt en sy Rough Riders sou per vervoer na die baai kom na die Spaans-Amerikaanse oorlog in die kamp om kwarantyn te plaas oor kommer oor Yellow Fever.

Die vissersdorpie is uitgewis tydens die storm van die Groot Orkaan van 1938. Die vloot het die gebied tydens 'n Tweede Wêreldoorlog oorgeneem vir 'n watervliegtuig en bederfbare basis (die dok is nog steeds in gebruik). Die vissersdorpie is 'n kilometer suidwaarts na die Atlantiese Oseaan verskuif.


Die park bevat die Montauk Point Light, wat deur die Tweede Kongres goedgekeur is, onder president George Washington in 1792. Konstruksie het op 7 Junie 1796 begin en op 5 November 1796 voltooi. Die vuurtoring en aangrensende Camp Hero is sterk versterk met groot gewere tydens die Eerste en Tweede Wêreldoorlog. Die geweerplekke en betonwaarnemingsbunkers (wat ook in die nabygeleë Shadmoor State Park en Camp Hero State Park is) is steeds sigbaar.

Die Amistad, 'n Spaanse skip wat in 1839 deur slawe oorgeneem is, is deur die USS gevange geneem Washington naby Montauk Point. Die slawe is toegelaat om kortliks hier te klim voordat hulle weer in die tronk sit en na New London, Connecticut, geneem word vir verhoor. Die Amistad -saak is voor die hooggeregshof van die Verenigde State aangehoor, waar John Quincy Adams suksesvol aangevoer het dat die slawe ontvoer is. Na die verhoor is die slawe toegelaat om na Afrika terug te keer. Die saak het die debat oor die afskaffing van slawerny aangewakker.

Montauk Point State Park beskik oor piekniektafels, 'n koskonsessie, speelgrond, visvang, seisoenale jag en staproetes en langlauf. [4]

Suffolk Transit se S94 -roete bedien ook die park seisoenaal wat dit met Montauk Village verbind. Die park is aan die einde van die New York State Route 27 geleë.


'N Persoonlike geskiedenis van Montauk oor film

'N Kind met 'n gevoel van avontuur en geskiedenis wat in 'n kusdorpie grootword, verken die wêreld met sy kamera. By die huis in Montauk ontmoet hy 'n gees van 'n familielid en raak hy bevriend met sy lewe en verander sy lewe vir ewig.

Kevin McCann, die Montauk -kind, het sedertdien aan baie projekte gewerk, waaronder die versameling van 'n versameling fotografie van George Tooker (waarvan sommige in die Sag Harbour Walvismuseum te sien is).

Hy erken die vroeë fokus van sy vriendskap met Peter Beard, 'n ander wêreldreisiger met kamera's, wat verlede jaar in Montauk gesterf het, en saam met wie hy in 'n periode van 1972 tot 1978 gewerk het. foto's, ontmoet ek vir Peter by die Shagwong en weet nie wie hy is nie, 'onthou hy, maar hulle het goeie vriende geword.

Hy kanaliseer daardie vriendskap in 'n dokumentêr wat aan die gang is, met die voorlopige titel "Montauk: 'n speelterrein aan die grens van die skepping." Die film vind sy middelpunt deur die windpomp wat Baard in 1973 na sy eiendom gebring het. Mnr. McCann gebruik die geskiedenis daarvan om die ontwikkeling van Montauk en sy veranderende rolle en identiteit deur twee verskillende eeue op te spoor.

Mnr. McCann, 'n inwoner van Noord -Kalifornië, gaan steeds jaarliks ​​na Montauk, insluitend 'n onlangse besoek aan die Walvismuseum -vertoning. Die projek was deel van 'n groter poging van die heer McCann om die geskiedenis van Montauk te dokumenteer met historiese beelde gemeng met kontemporêre foto's. Sommige van die pogings sal nou in die film in narratiewe vorm wees, op 'n manier wat baie geïnspireer is deur Beard (wat die onderwerp van 'n meer omvattende lewensverhaal sal wees in 'n dokumentêr wat deur die Peter Beard Studio beplan is).

Die tydlyn van die film is van 1860 tot 1978. Die vroeë fokus is op Carl Fisher se invloed op die transformasie van die gehuggie van 1925 tot 1935 in die "Miami of the North", met die latere fokus op die jare wat mnr. McCann op Thunderbolt Ranch deurgebring het. , het die naam Beard sy eiendom gegee nadat 'n weerlig die windpomp getref het tydens die opknapping en 'n brand veroorsaak het.

Hy beplan om hoofsaaklik stilfotografie te gebruik om "die transformasie van die vroeë primitiewe Montauk na 'n bedrywige, oorbevolkte, stresvolle wêreldoordstad van vandag te dokumenteer".

Die ware ster van die stuk, die Sandpiper Hill Windmill, wat op verskillende tye bekend staan ​​as die McCaffray en Rheinstein Windmill, help om hierdie oorgang te merk. Beard het dit op 'n dorpsveiling vir $ 15 000 aangeskaf met die voorwaarde dat dit binne 'n kort tydjie van sy eiendom verwyder moes word.

Dit is in 1928 gebou as een van die drie windmeulkoshuise gedurende die vroeë "speelplek", en was 'n byproduk van die aandag wat Fisher in 1926 op Montauk geskenk het toe hy 'n 'prinsdom vir presteerders' wou word, soos mnr. McCann opgemerk. Hoewel hy uiteindelik alles verloor het as gevolg van die depressie, het sy pogings om sy welgestelde vriende te lok, selfs ná die ineenstorting van die aandelebeurs van 1929, voortgegaan. bou visvang lodges op die bluffs.

Nadat Beard die windpomp gekoop het, het meneer McCann, wat destyds besig was met kontraktering, toesig gehou oor die verhuising en die fondament daarvoor saam met sy broer en 'n paar vriende gebou. 'N Ander vriend, wat 'n dokumentêre filmmaker geword het, het Super 8 -opnames geneem van die skuif, wat vir die film van mnr. McCann gedigitaliseer is.

Toe Beard sterf, het mnr. McCann begin dink oor al die projekte wat gedurende die vorige tydperk van sy lewe gebeur het. Dit het die stukrag vir die film geword. Hy onthou dat hy 'n klompie historiese dokumentasie van die vroeë dae van Montauk bymekaargemaak het en die enigste persoon was wat elke bladsy van die sterk genoteerde plakboeke wat meer gereeld Beard se dagboeke genoem word, afgeneem het. Baie hiervan is in die brand vernietig, saam met baie van die negatiewe aspekte van mnr. Met die deurlyn van die windpomp en sy vuur het dit alles saamgebind.

Hy het ook betekenis gevind in die werk en gedagtes van kunstenaars, filosowe en historici wie se woorde direk van toepassing was op Montauk se ontwikkeling, idees van plek en hoe fotografie van die verlede spesifieke sowel as universele verhale vertel.

Alhoewel hy die protogeskiedenis van die verskillende inheemse Amerikaanse inwoners, Vikings, seerowers en ontdekkingsreisigers noem, is een van die vroegste foto's wat mnr. McCann het, 'n seldsame beeld van 'n hek wat in die laat 1880's na Montauk gegaan het. Gedurende hierdie tydperk, het hy opgemerk, is die piere gebou en die veerbote het gekom. Hy het beelde van Teddy Roosevelt en die Naval Air Station wat verband hou met die Fisher -jare en die oorsprong van die windpomp.

Volgens mnr. McCann is die windpomp gebou as deel van 'n landgoed genaamd Sandpiper Hill House. Dit is gebou op 'n plek wes van Ditch Plain wat in 1898 aan die einde van die Spaans-Amerikaanse oorlog as 'n kamp deur Roosevelt gebruik is. Walter McCaffray, 'n stigter van die St. Therese van Lisieux Church en 'n welgestelde aandelemakelaar uit Brooklyn, was 'n vriend van Fisher en het die huis in opdrag geneem. Nadat hy en sy vrou gesterf het, is dit oorgelaat aan die Jesuïete, wat dit as 'n toevlugsoord gebruik het. Hulle verkoop die eiendom dan in 1946 aan die Rheinstein -gesin, wat dit tot 1968 besit het.

'N Paar ander het die prentjie binnegekom, en die gesin van mnr. McCann het eintlik 'n jaar op die erf gewoon as 'n deel van 'n winteraandeel, maar dit is uiteindelik aan die stad verkoop. 'Dit was net ongelooflik,' onthou hy van sy kort verblyf daar.

Baard het die windpomp gebruik as woonplek, donkerkamer, ateljee, galery, kantoor en argief. McCann het gesê dat Thunderbolt Ranch "nie 'n boerdery was in die klassieke sin van die verhoging van wilde diere nie; dit was bekend daarvoor dat dit 'n verskeidenheid 'menslike vee' versamel en grootgemaak het... vermaak, maar ook ander "sterre" van hul vakgebiede, insluitend wetenskaplikes, politici, akademici, sakemanne, sjefs en vriende wat langs die pad gemaak is.

Hy beplan om 'n kort parallel te maak met Beard se Keniaanse eiendom, Hog Ranch, waar sy buurman Isak Dinesen was en hy en ander in tente geslaap het, om sy unieke lewenstyl te demonstreer en waarom die windpomp hom aanspreek.

Die vuur het baie argiefmateriaal gebraai, maar baie van die dagboeke is gestoor, sowel as negatiewe en afdrukke. Mnr. McCann is van voorneme om sy film in 1978 te beëindig, wanneer hy Montauk verlaat, maar daar sal ook 'n kort huldeblyk aan Beard en Montauk wees. Dit is nog steeds in voorbereiding, en hy samel tans geld in en soek 'n goeie redakteur.

Dankie dat u gelees het. . .
. U ondersteuning vir The East Hampton Star help ons om die nuus, kuns en gemeenskapsinligting te verskaf wat u benodig. Of u nou 'n aanlyn -intekenaar is, die koerant in die pos gestuur het, by u deur in Manhattan afgelewer het of net deur is, elke leser tel. Ons waardeer u as deel van die The Star -gesin.

Jou inskrywing op The Star bied meer as wonderlike kuns-, nuus-, sport- en buitelugverhale. Dit maak alles wat ons doen moontlik.


Kort geskiedenis van Montauk en die Montauk -snelweg

Om by die Hamptons tot aan die einde van Long Island te kom, beteken dat u in Montauk aankom. Buite die klein vissersdorpie is Montauk State Park en die Montauk -vuurtoring.

Die snelweg, wat bekend staan ​​as die pad wat na tony -stranddorpe lei, begin baie voor die Hamptons -sektor van die eiland. Die pad begin vanaf Jamaika, Long Island, naby die JFK -lughawe vanaf daardie punt, en vir die res van die snelweë deur Nassau County, heet dit Merrick Road of Route 27A. (Om nie te verwar met die Sunrise Highway, Route 27, wat net noord van die Montauk Highway loop nie, en begin in Brooklyn. Alhoewel die twee snelweë in Southampton saamsmelt.)

Terwyl die snelweg ooswaarts na Montauk voortgaan, het die pad 'n sluim met aanvullende name terwyl dit deur verskillende dorpe gaan, maar dit word meestal die Montauk Highway 27A genoem.

Die snelweg is ongeveer 100 myl lank en parallel met die Atlantiese Oseaan. Die laaste adres is 2000 Montauk Highway - dié van die Montauk Point -vuurtoring. Baie inwoners ken hierdie laaste stop as 'die einde'.

Die begin van Montauk

Die oorspronklike inwoners van Montauk was die Montaukett -Indiane tot in die vroeë 17de eeu toe die eerste blanke setlaar in Montauk aangekom het. Adrian Block was die eerste wat sy voete daar gesit het, maar die eerste wat hom eintlik gevestig het, was Lord Gardiner, wat in 1639 van Connecticut af daarheen verhuis het.

Namate die afhandeling vorder, is die snelweg natuurlik aangelê, aangesien boere hul vee in die 1700's op die Montauk -skiereiland laat wei.

George Washington het die bou van die vuurtoring in 1792 goedgekeur. Dit is in 1796 voltooi as die eerste vuurtoring in die staat New York. Heelwat later, in 1879, het Arthur Benson Montauk vir $ 151 000 gekoop. Toe brei Austin Corbin die spoorlyn uit van Sag Harbour na Montauk in 1895. Corbin wou die einde van die buiteland maak.

In die volgende eeu is die landskap van Montauk ontwikkel met hotelle, waaronder die Yacht Club en Montauk Manor, en daarna strandhuise en kleiner motelle. Ontwikkelaar Carl Fisher, wat aan die ontwikkeling van Miami deelgeneem het, het deelgeneem aan die skepping van Montauk.

Montauk Vandag

Vandag bly die stad 'n rustiger vakansiegebied - in vergelyking met baie van die res van die nabygeleë Hamptons. Groot bekende persone, luukse winkels en die somerpartytjies waaroor ons praat, bly 'n paar kilometer wes van Montauk, tussen Southampton en Easthampton.

Die vuurtoring en museum, geleë in Montauk Point State Park, is gedurende die warmer maande oop vir besoekers en Montauk is die sportvisvangstad van die staat New York. Verskeie kampeerbesienswaardighede is versprei oor parke en strande in Montauk.

Die slagspreuk van Montauk sê "Waar Long Island begin." Miskien is die einde die ware begin van Long Island met eeue oue wortels en waar die Montauk Highway begin het.


Geskiedenis: Ou tydfoto's van Montauk

Ons het die Montauk Historical Society gevra om in die argiewe te grawe om 'n paar ou foto's te vind wat wys hoe dinge vroeër was.

Foto deur Anthony Montemurro [CC BY-SA 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)]

Henry Osmers, historikus van die Montauk -vuurtoring, wat deel uitmaak van die Montauk Historical Society, het destyds vir ons hierdie wonderlike ou foto's in en om Montauk gestuur. 'N Paar lekker feite:

  • Die Montauk -vuurtoring is die vierde oudste vuurtoring wat deurlopend in die VSA bedryf word.
  • Die Long Island Rail Road het in 1895 sy lyn na Montauk uitgebrei.
  • Robert Moses het die staatsparke by Hither Hills en Montauk Point in 1926 gestig.
  • Kol. Theodore Roosevelt en rsquos Rough Riders is amptelik in Montauk ontbind.
  • 'N herbergier in die 1800's het aan sy gaste gesê dat elke jaar 2 000 vragte hout uit skeepswrakke aan wal gespoel het, wat die Montauk -mense voorsien het van al die brandstof wat hulle nodig gehad het vir hul brande.

Alle foto's verskaf deur die Montauk Historical Society. Besoek hul webwerf vir meer inligting oor die geskiedenis van Montauk.

Eerste huis soos gesien in 1900. Dit was die eerste huis wat in Montauk (1744) gebou is. Dit is in 1909 deur 'n brand verwoes.

Besoekers aan die Montauk -vuurtoring in die 1920's. Hierdie beeld is nie vandag moontlik om te dupliseer nie, want die grond waaruit hierdie foto geneem is, het deur die jare weggevee. 'N Projek wat in 1970 begin is en wat byna 30 jaar duur, het die aanslag van die erosie suksesvol gestop en moet in die lente van 2020 herbou word.

Ditch Plains Life Saving Station soos gesien in 1894. 'n Stasie bestaan ​​al in 1854 hier in Montauk, wat in 1891 gebrand het en die volgende jaar herbou is. Dit het in 1915 deel geword van die Amerikaanse kuswag en is in 1956 gestaak.

Die ou Montauk -vissersdorpie soos gesien in 1898. Dit is byna heeltemal vernietig deur die orkaan van 21 September 1938. Nadat dit herbou is, is dit in 1942 tydens die Tweede Wêreldoorlog deur die Amerikaanse vloot oorgeneem. Alle geboue is verskuif of geslyp om plek te maak vir 'n torpedo -toetsstasie. Die dorpie het nooit teruggekeer nie.

Die Lewis King wat in 1887 by Montauk gestrand het.

Een van die vroegste foto's van die Montauk -vuurtoring in 1884. Dit is in 1796 gebou en is die vierde oudste vuurtoring in deurlopende werking in die VSA. Dit is in 2012 'n Nasionale Historiese Landmerk ontwerp.

'N Foto van die Montauk Manor. Dit is in 1927 gebou en was die middelpunt van Carl Fisher se planne om Montauk as 'n welgestelde oord te ontwikkel. Sy planne het ineengestort toe die ineenstorting van die aandelemark in 1929 plaasgevind het. Dit is in die 1980's omskep in woonstelle.

Foto van 'n gesinspiekniek in Montauk Point State Park in 1930. Die Montauk -vuurtoring word op die agtergrond gesien. 'N Geasfalteerde snelweg na die & quotPoint & quot is uiteindelik in 1931 voltooi.

Beeld van die Tweede Huis, gebou in 1797. Dit was beset deur herders wat die skape en beeste wat gedurende die 1800's op Montauk -lande gewei is, bestuur het. Dit was privaat besit gedurende die eerste helfte van die 20ste eeu totdat dit deur die stad East Hampton oorgeneem is en verhuur is aan die Montauk Historical Society, wat 'n museum daar in 1969 geopen het. Die huis word tans opgeknap.


Geskiedenis: 1910 Foto van Montauk Inheemse Amerikaner wat in die motor sit

Ons het in die argiewe ingegrawe om hierdie historiese foto te vind.

Foto: The Long Island Collection, East Hampton Library.

Die versameling beelde in die East Hampton Library bevat 'n paar skaars en interessante foto's uit die geskiedenis van Long Island se East End.

Volgens die onderskrif agter op hierdie foto is dit die beeld van die 15-jarige Norris Herbert Fowler, 'n inheemse Amerikaner uit die Montauk-stam.

Die onderskrif lui: Die ernstige jong Montauk wat in 1910, toe hy 15 jaar oud was, aan die stuur van hierdie motor sit, is Norris Herbert Fowler, broer van George, William, John (Red Man) en Marguerite. Norris of "quotSid" soos hy beter bekend is in East Hampton, woon nou in Freetown, die tydelike vereffening van talle Montauks.

Foto: The Long Island Collection, East Hampton Library.

In 1942 woon daar nog tien Montauks, lede van die Fowler-, Butler- en Pharoah -gesinne. Tans is daar vier. Hy en sy neef Alexander behou die Fowler -naam (1968). Hy is 'n rustige man met 'n Indiese sin vir humor en persoonlikheid, en het 'n volle bloedgroep en onderskei hom fisies tussen die vele inwoners van East Hampton, met verskillende rasse -agtergronde. Hy woon in die ou Fowler -opstal op die Springsweg in East Hampton en het een seun, Norris Jr., wat in New York woon.


Geskiedenis van Montauk - Geskiedenis

Die meule in Montauk State Park is meer as 100 jaar oud en het die gemeenskap tot in die 1920's gedien. Die ou meule is in 1896 gebou en beskik oor baie uitgebreide masjinerie, en baie daarvan is vandag nog daar. Die meule gebruik waterkrag uit 'n turbine, wat as die doeltreffendste kragbron beskou is. Dele van die stelsel werk vandag nog.

Op 'n tyd was daar drie verskillende meulens in die Montauk -vallei, voordat hierdie gebou is. Die huidige meule is verder weg van die rivier gebou om vloedskade te voorkom. Meer as 30 jaar lank het meulenaars honderde pond koring en meel vir die plaaslike inwoners gemaal. Die gemeenskap van Montauk het meulens, kerke, skole, 'n smidswinkel, verskeie algemene winkels en talle huise versprei oor die platteland ingesluit. Hierdie historiese plek was baie belangrik en was 'n belangrike deel van die gemeenskap tot in die 1920's.

Vandag word toere deur die meule oor naweke aangebied en is gratis vir die publiek. Ure vir die toere wissel, afhangende van die aanvraag en geskeduleerde groepe. Elke week word nuwe skedules geplaas met datums en tye van beskikbare toere. Vir meer inligting oor toere of om 'n groepstoer te beplan, bel die natuurkundige van die park by 573-548-2225. 'N Daggebruiksarea en 'n piekniekpaviljoen is oorkant die meule geleë.


Geskiedenis aan die punt van Long Island

MONTAUK, aan die oostelike punt van Long Island 's South Fork, 200 myl op die snelweg van Manhattan, het die mistiek van plekke aan die einde van die pad. Hier, verby die eindelose opgerolde kringe van voorstede in die middel van die eiland, anderkant die geknipte duur blare van die Hamptons, waai die wind harder, die golwe krul hoër, die lig weerkaats met 'n skurwe witheid van die rustelose agterkant van die Atlantiese Oseaan. By Montauk Point duik die land op die rou klei en gruisblaas van Turtle Hill en die see steek terug en gooi dit teen die land. By elke breker staan ​​die magtige sandsteenvuurtoring wat George Washington gemagtig het, 'n paar korrels nader aan die rand.

Die ou tyders het gepraat van op en af ​​Montauk (wat hulle M 'n-TAUK uitgespreek het), asof dit 'n eiland is, en selfs vandag nog is daar iets wat ruik na die skoon breek van 'n eilandoorgang tydens die reis na Montauk. Oos van Amagansett kom die windpompe en plaashuise, kerke met wit kolomme en plakkersheinings van die Hamptons skielik tot stilstand. Selfs die groen van erwe en heinings gee tegelyk plek vir die bruin sand en die stowwerige grysgroen van skadubos.

Die skielike verskuiwing in die terrein weerspieël Montauk se historiese isolasie van die Hamptons. Gedurende die lang eeue toe die Hamptons -nedersettings as landbou- en vissersdorpe ryp geword het, was Montauk 'n oop veld, die somerweide vir tot 6 000 vee van Long Island van so ver as Patchogue, 70 myl na die weste. Afgesien van die wonings van die Montaukett -Indiane en die bewaarders by die Montauk Point -vuurtoring, het slegs drie strukture op die hele Montauk se 15 000 hektaar gestaan: Eerste, Tweede en Derde Huis, die huise van die veeboere, het drie myl van mekaar gesit langs die Montauk -snelweg.

As u u verbeelding hard probeer om die motelle en strandhuisies langs die see uit te wis, as u die dorp Montauk uitvee, al die geplaveide paaie skeur en die meeste woude verwyder, kan u steeds die ou kontoere van die land uitmaak soos dit het verskyn in die twee-en-'n-half eeue van veeboerdery: die grondpad wat langs die blaas langs die see loop, waar Old Montauk Highway vandag draai en draai, die knorige groen heuwels van die Fatting Fields vir prysbeeste rondom Third House het die oewers van Fort Pond (in vandag se dorp) en Oyster Pond (naby Montauk Point) deur duisende hoewe in modder getrap.

Die herfsbees wat vroeg in November gehou is, was die groot gebeurtenis van die jaar, met vrywillige cowboys wat die Montauk -veewagters help vestig het. As Asher Durand nie so in die Hudson -vallei was nie, sou hy moontlik die toneel kon skilder: die beeste het tussen duine en kronkelende heuwels gesmelt, die stof verander na 'n goue waas deur die laat herfson en op die agtergrond, 'n verdwaalde koei wat aan die rand van 'n grenslose ligblou see staan.

Of the three cattlekeepers' houses, Second House (at the west end of Montauk Village) and Third House (in Montauk County Park, three miles east of the village) still stand, and both are open during the summer as museums. First House, which was near the entrance to Hither Hills Park, burned down in 1909.

Originally built in 1746 and replaced in 1797, Second House, the oldest building in Montauk, is a compact shingled structure with a lean-to tacked on in back and a porch in front. Inside there are displays of antique tools and dolls, a spinning wheel, sewing machines and Victorian furniture. The grounds are landscaped in an old-fashioned style with clumps of lilacs and hydrangeas, and there is a pretty little herb garden behind it. Just across Montauk Highway, silvery dunes veil the ocean. THIRD HOUSE, which rambles along the crest of a hillside overlooking the rolling fields of Montauk County Park, was built in 1806 to replace a dwelling built in 1747. Ranching continued around Third House until the mid-1950's, and the place still looks like a ranch, with horses grazing behind split-rail fences and stables clustered near the road (horses may be hired through the Deep Hollow Riding Academy). Recently, there has been talk of reviving ranching here on a small scale.

For many years Third House also served as an informal lodge for visitors and hunters, and the place had a moment of glory in August 1898 when Col. Theodore Roosevelt, commander of the famous Rough Riders, made his headquarters there after the Spanish-American War. Roosevelt came in the company of 29,500 war veterans who were detained at Montauk until doctors declared them free of typhoid and yellow fever. Indian Field, between Lake Montauk and Oyster Pond, turned white with the thousands of tents of Camp Wikoff, and patriot visitors journeyed out by the hundreds to cheer the boys on.

Roosevelt, who had become a national hero during the brief war, held court at Third House, receiving visits from the key political figures of the day, including President McKinley, and engineering his nomination for the governorship of New York. Third House now has a collection of vintage photographs of Roosevelt and the Rough Riders taken during the Montauk mustering out. In a small cabin up the hill from Third House is the Pharaoh Museum with displays of the tools and pottery of the local Indians and a recreation of a nearby archeological dig.

Two decades before American soldiers camped out on Indian Field, these hills served as the final Montauk home of the small surviving band of Montaukett Indians. Not far from Third House is one of their burial grounds (turn off Montauk Highway onto East Lake Drive and drive 1.2 miles north just past the Montauk Lake Club turn right onto an unmarked dirt road - the burial ground is at the end of the road). Here is the grave of Stephen Pharaoh, better known as Steve Talkhouse, a famous Montaukett Indian of the 19th century who, among his other exploits, sailed on a whaling ship, prospected for gold in the California gold rush, served in the Civil War, won a walking race from Boston to Chicago and joined P. T. Barnum's circus as ''King of the Montauks,'' which he wasn't.

Talkhouse, after the custom of his people, was buried sitting up, and, by his instructions, was dressed in his Civil War uniform. His is the only grave with a headstone in this eerie little hillside graveyard set amid a fresh crop of summer houses overlooking Lake Montauk grass has grown over the circles of fieldstones that once marked the other graves - an apt symbol for the fate of the people who lived on this land and harvested oysters and clams from the surrounding waters for thousands of years.

Although the Indians were allowed to remain on their ancestral lands on Montauk during the cattle grazing era, when Arthur W. Benson, the founder of Bensonhurst, Brooklyn, bought all of Montauk at auction in 1879 for $151,000, he relocated what was left of the Montaukett tribe from Indian Field to East Hampton. Mr. Benson dreamed of turning Montauk into a retreat for upper-class sportsmen, and to this end he sold a parcel of land to a group of wealthy New Yorkers who formed the Montauk Association. The association hired Frederick Law Olmsted to lay out the grounds of their compound and had the fashionable architectural firm of McKim, Mead & White design their summer cottages. Seven of the original cottages still stand near the ocean on a private drive at the end of Ditch Plains Road.

Carl Fisher, the next major owner of Montauk, harbored considerably grander dreams than Mr. Benson. Having turned a sand bar off Miami into the glittering resort of Miami Beach, Mr. Fisher planned to work the same magic on Montauk when he bought up 9,700 acres for $3 million in 1926. Mr. Fisher got as far as erecting the lavish Montauk Manor Hotel (now condominiums), a seven-story office building (also condos) on the plaza at the center of the village - both done in the same brooding, incongruous Tudor style, evidently the last word in posh at the time - a golf course, the yacht club on Star Island in Lake Montauk (recently renovated and reopened as a swanky resort hotel), and a polo field with adjoining riding stables. Then the stock market crash of 1929 burst his bubble.

The Depression spared Montauk from the full extent of Mr. Fisher's Tudor transformation and preserved it mostly intact for the developers of the 1960's, 70's and 80's. By now, the developers would surely have carved up all of Montauk had it not been for New York State's park and highway czar, Robert Moses. Moses, a dreamer on a vaster scale even than Carl Fisher, hatched the idea of bracketing the Montauk peninsula with parks - the 1,750 acres of woods, dunes and beach of Hither Hills to the west and the 724-acre Montauk State Park at Montauk Point to the east. AT the Point, there are trails through the tangles of bayberry, sumac, beach plum and shadbush, sandy and rocky beaches along the ocean and bay, and migrating flocks of black ducks, Canada geese, brant, scoters, old squaw and sheldrake. But the main draw is the Montauk Point Lighthouse, the oldest light on Long Island, which has held its tapered geometric form serenely above the chaos of rocks and waves since the beacon was lighted in 1797.

When it first rose at the top of Turtle Hill, the lighthouse stood 297 feet from the ocean - but in the intervening two centuries the ocean has gnawed its way to within 60 feet of its base. The Coast Guard stabilized a 300-foot section with rocks, gabions, terracing and plantings of sedge and beach plum in 1972. This summer, according to Dick White Jr., chairman of the lighthouse committee of the Montauk Historical Society, an additional 250 feet of shore may be stabilized with boulders.

The Coast Guard recently reopened the lighthouse tower to visitors, who can ascend the 137 steps for a panoramic view out to Gardiners Island, Orient Point and Block Island. And in the keeper's quarters next to the lighthouse there is a museum with displays of Fresnel lenses, photos of other Long Island lighthouses, and exhibits on the history of the light. But the most dramatic chapter of the Montauk light's history is still being written by the sea just over the edge of the cliff. On the tip of the island Getting There

To drive to Montauk from New York City, take the Long Island Expressway (U.S. 495) east to exit 70 (Manorville Road) and follow the signs to State Route 27 (Montauk Highway). Continue on Montauk Highway east through the Hamptons and out to Montauk.

You can also get to Montauk on the Long Island Rail Road from Pennsylvania Station. Information: 516-758-5477. The Hampton Jitney (212-936-0440 or 516-283-4600) runs to Montauk from 41st Street between Lexington and Third Avenues in Manhattan. First-class buses, with attendants serving soft drinks, are $24 coach buses are $15. Museums

The Second House Museum (516-668-5340), at Montauk Highway at the west end of Montauk Village, is open weekends in June and every day but Wednesday in July and August from 10 A.M. to 4 P.M. Admission is $1. Third House is open daily from 8 A.M. to 4 P.M. from Memorial Day to Labor Day. The Pharaoh Museum is open from 10 A.M. to 6 P.M. on weekends during the summer. Admission is free. Both museums (516-668-5022) are in the Montauk County Park, three miles east of the village on Montauk Highway.

The Montauk Point Lighthouse (516-668-2544), at the east end of Montauk Highway, is open 10:30 A.M. to 6 P.M. from Memorial Day to Sept. 11 then, until Oct. 15 Frdiay and Monday 10:30 A.M. to 4:30 P.M. and Saturday and Sunday 10:30 to 6 Oct. 16 through 30, Friday through Monday 10:30 A.M. to 4:30 P.M. open weekeds only in November, then closed until mid-March. Admission is $2. From Memorial Day to Labor Day there is a parking fee of $3 at the state park across the street. Accommodations

Rates are for double rooms in the summer, when reservations are vital and there are often three-night minumum stays.

On the swanky and expensive end, Montauk Yacht Club (516-668-3100) on Star Island in Lake Montauk charges from $245 plus 17 percent service charge until Sept. 8, when rates drop to $175 from Oct. 1 rates start at $95. Gurney's Inn Resort and Spa is on the ocean on Old Montauk Highway (516-668-2345). Doubles run from $250 to $300 a night. From Sept. 5, rooms start at $230, and after Oct. 9, rates drop again.

Family-style hotels include the Shepherd's Neck Inn (516-668-2105) on Second House Road, just west of Montauk Village, which charges $90 to $135 for a double room with full breakfast.

At the East Deck Motel (516-668-2334) on the beach at Ditch Plains, rooms are $90 to $105. Sept. 11, rates start at $65. The Oceanside Beach Resort (516-668-9825), an oceanfront motel on Montauk Highway at the west end of Montauk Village, charges $79 to $99 in the summer on Sept. 8 rates go down to $56. Dining

Gosman's (516-668-5330), at the entrance to Montauk Harbor, is a local institution, with generally crowded indoor and outdoor dining, as well as a wholesale and retail fish market. Blackfish and fluke, hard to find elsewhere, are featured in season, and there is also lobster, salmon, tuna, swordfish and weakfish. Entrees run from $10.75 to $13. No reservations or credit cards accepted.

The Windjammer Restaurant and Inn (516-668-2872), on Edgemere Road, has a spacious dining room and a great location on Fort Pond with spectacular sunset views through picture windows. The menu features bouillabaisse for $19.75.

The Inn at Napeague (516-267-3332), on Montauk Highway at Na-peague Stretch (between Amagansett and Montauk) looks rather dumpy from the road, but inside it's cheerful and cozy, and the seafood is fresh and imaginatively prepared. Swordfish with sun-dried tomatoes and basil butter for $18.95, tuna with green peppercorns for $18.95, and bouillabaisse for $21.95 are among the featured dishes.

A good spot for breakfast, sandwiches, and snacks is Plaza Restaurant (516-668-4687) on the plaza at the center of town.


How Montauk — and the Hamptons Wellness Scene — Have Evolved Over 50 Years

It all started at Gurney’s five decades ago with seawater wellness shots.

Standing on the private beach at Gurney&aposs Montauk Resort, it&aposs impossible to picture it without The Beach Club serving oversized bottles of rosé. The Hamptons has long been seen as an extension of New York City in the summer — with the restaurants, culture, and social opportunities of Manhattan brought 120 miles outside the city and set on the beach. And Montauk is now the epicenter of that Hamptons scene — culturally, not geographically — when 50 years ago, it wasn&apost even considered part of The Hamptons.

In August 1989, Die New York Times ran an article on the history of Montauk in which it specifically called out "Montauk&aposs historic isolation from the Hamptons." The article places Montauk "beyond the clipped expensive foliage of the Hamptons, [where] the wind blows harder, the waves curl higher, the light reflects with a scouring whiteness off the restless back of the Atlantic."

Soos die Tye description suggests, Montauk wasn&apost attracting The Hamptons goers in the &apos70s and &apos80s — it was a fishing and surfing village. Montauk was where your freshly caught tuna came from, rather than where your impossible-to-book dinner reservation was. It was appealing for those looking to surf the best waves, but not the New York City crowds after a beachfront cocktail. If you weren&apost here to chase wave breaks at the crack of dawn, you&aposd rather be miles from Montauk on the West End with the rest of New York City. 

Michael Nenner, general manager of Gurney&aposs Montauk Resort, says the local Montauk crowd of the &apos70s, &apos80s, and &apos90s primarily worked in hospitality on the West End. While today the real estate prices put Montauk out of reach, it was the affordable place to crash before 2000.

"All the hospitality and service staff lived here and would drive west for jobs," Nenner said.

There was, however, a seed of culture starting to take root in Montauk by the &apos70s. An alternative arts scene was popping up slowly, on the heels of the Rolling Stones quietly coming through Montauk a few years before. Still, it was primarily the locals enjoying this sporadic yet growing culture. The tourists buying homes around this time — which, it should be said, is roughly akin to buying Apple stock before the iPhone — were few and far between.

Gurney&aposs Resort was just a timeshare property back then. But in 1980, Gurney&aposs planted one more seed that became an essential root of Montauk culture: They built a spa. It was one of the first international spas in New York. They wanted the spa to speak to the healing powers of the seawater (even giving out seawater shots because it was detoxifying, according to Nenner). And their hair salon, manicure and pedicure stations, and 40 treatment rooms were open to the community and tourists alike.

"It was really way before it&aposs time," Nenner said.

It wasn&apost just the first luxury spa in Montauk — it was the first in the Hamptons, setting the tone 41 years ago for the wellness retreats that have been popping up since.

It still took another 20 years for Montauk to truly catch up — the shift from West Hampton and Southampton didn&apost happen until the early 2000s, Nenner explained. Nonetheless, the wellness trend in the Hamptons surged on the same timeline. And, of course, in the last few years, The Hamptons has finally started to fully identify as a wellness destination — thanks in part to the spa at Gurney&aposs that opened in 1980.

In 2019, The Surf Lodge, Gurney&aposs neighbor and another must-visit spot in Montauk, opened a separate wellness space: The Sanctuary. The Surf Lodge&aposs half Zen, half workout enclave brought top-tier wellness talent to Montauk. Shou Sugi Ban House — admittedly closer to Southampton but certainly attracting guests on their way to Montauk — appeared on the scene that same year, a 13-room Japanese-inspired wellness retreat offering sound baths and personalized wellness journeys.

Finally, this year, Gurney&aposs Montauk Resort is unveiling their brand new spa — an homage to the space that started the Montauk wellness trend 41 years ago. Their new Seawater Spa, designed by Ignacio Alonso who is also the talent behind AIRE Ancient Baths in Tribeca, capitalizes on the waterfront location, with indoor-outdoor treatment rooms that let the sea air wash over guests. Imagine a seaweed wrap in full view of the water, or a treatment in the salt room followed by hydrotherapy in the five plunge pools. That&aposs what the upcoming Seawater Spa is all about.

"We went for the trifecta — sea, salt, and sand — all of the minerals you get from seawater," said Nenner in describing the highly anticipated spa. "Salt really being detoxifying, good for your respiratory system, sand being great for exfoliating and stimulating your metabolism."

The new Seawater Spa may not serve seawater shots this time around, but the seed planted at Gurney&aposs 50 years ago really did blossom into a world-class wellness culture in Montauk. 


Kyk die video: Geskiedenis Graad 4: Van Riebeeck se taakvervulling Les 3