Fort Bridger

Fort Bridger

In 1843 stig James Bridger en Louis Vasquez Fort Bridger, 'n handelspos op Black's Fork of Green River in Wyoming. Hy skryf aan 'n verskaffer: "Ek het 'n klein winkel met 'n smidswinkel opgerig en yster in die pad van die emigrante, op Black's Fork, Green River, wat regverdig beloof. Hulle kom oor die algemeen goed van geld voorsien, maar teen die tyd dat hulle daar aankom, het hulle allerhande voorrade gebrek. so met hulle! "

Edwin Bryant het die fort in 1846 besoek: "Kringe van witwaentjies kan nou in alle rigtings gesien word, en die rook van kampvure sirkel op, soggens, middag en aand. 'N Groot aantal osse en perde versprei oor die hele Vallei, wei op die groen gras. Partye van Indiërs, jagters en emigrante galop heen en weer, en die toneel is 'n byna vakansie -lieflikheid. Dit is moeilik om te besef dat ons in 'n wildernis is, duisend myl van die beskawing af. Ek het die lupien en 'n briljante skarlakenrooi blom in blom gesien. "

James Reed arriveer later daardie jaar op pad na Kalifornië: "Ek het my voorraad aangevul deur die aankoop van meneer Vasques & Bridger, twee baie uitstekende en tegemoetkomende here, die eienaars van hierdie handelspos. The new road, or Hastings ' Afsny, verlaat die Fort Hall-pad hier, en word gesê dat dit 'n besparing van 350 of 400 myl is om na Kalifornië te gaan, en 'n beter roete. ; maar Hastings en sy geselskap is op soek na water of 'n pad om hierdie stuk te vermy. Ek dink dat hulle dit nie kan vermy nie, want dit kruis 'n arm van die Eutaw -meer, nou droog. Menere hier, wat daardie land vasgekeer het, sê dat die meer van die betrokke land teruggetrek het. Daar is baie gras wat ons kan sny en in die waens kan sit vir ons beeste terwyl ons dit oorsteek. "

In die volgende paar jaar het Fort Bridger gevestig geword as 'n rusplek en toevoerstasie vir waentreine op die Oregon Trail. Bridger het ook die vaardighede van sy smid in die fort gebruik. Later het dit ook 'n ponie -snelstasie geword. In 1853 ontstel Bridger die plaaslike Mormone deur wapens aan inheemse Amerikaners te verkoop. Daar is probeer om hom in hegtenis te neem en Bridger het na die berge gevlug.

Ek het 'n klein winkel met 'n smidswinkel, en 'n voorraad yster in die pad van die emigrante, op Black's Fork, Green River, gevestig, wat regverdig beloof. bring gereed kontant van hulle af; en as ek die goedere hierby bestel, sal ek 'n aansienlike saak daarmee doen!

Kringe met waentjies met wit tente kan nou in alle rigtings gesien word, en die rook van kampvure draai omhoog, oggend, middag en aand. Ek het die lupien en 'n briljante skarlakenrooi blom in bloei opgemerk.

Ons het veilig hier aangekom met die verlies van twee juk van my beste osse. Hulle is vergiftig deur drinkwater in 'n klein stroompie genaamd Dry Sandy, tussen die Green Spring in the Pass of the Mountains en Little Sandy. Die water het in plasse gestaan. Jacob Donner het ook twee juk verloor, en George Donner 'n juk en 'n half, alles veronderstel uit dieselfde saak.

Ek het my voorraad aangevul deur by mnre te koop. Daar is baie gras wat ons kan sny en in die waens kan sit vir ons beeste terwyl ons dit oorsteek. Ons is nou net 100 myl van die Great Salt Lake af op die nuwe roete, in al 250 myl van Kalifornië; terwyl dit by Fort Hall 650 of 700 myl is - 'n groot besparing ten gunste van verweerde osse en stof. Op die nuwe roete sal ons geen stof hê nie, want daar lê ongeveer 60 waens voor ons. Die res van die Kaliforniërs het die lang pad geloop - omdat hulle bang was vir Hasting's Cutoff, het mnr. Bridger my meegedeel dat die roete wat ons wil neem 'n goeie, gelyk pad is, met baie water en gras, met die uitsondering wat voorheen gesê is. Na raming sal 700 myl ons na Captain Sutter's Fort neem, wat ons hoop om binne sewe weke vanaf hierdie dag te maak.


Fort Bridger - Geskiedenis

U k a n t o n d e, w yoming
Genealogie en geskiedenis

Fort Bridger is in 1842 - 1843 gebou deur Jim Bridger en Louis Vasquez. Die plek wat vir die fort gekies is, was by Black's Fork, wes van die Hams Fork van die Groenrivier. Dit was 'n voorraadstasie vir vroeë westerse pioniers. Wa -herstelwerk was beskikbaar, kos, en ammunisie en drank is by die Fort verkoop. Die eienaarskap van die Fort het tot 1847 onbetwis gebly met die aankoms van die Mormoonse pioniers wat 104 myl suidwes van die fort in Salt Lake City gevestig het.

Die wetgewer in Utah het Green River County in die noordoostelike hoek van die gebied van Utah in 1850 geskep; dit bevat die huidige Uinta County, Wyoming. Teen 1852 het die lewenstyl van die rowwe bergmanne en die Indiane naby die fort begin bots met die pioniers van Utah. Federale Indiese agente het reeds in 1849 'n komende konflik akkuraat voorspel, wat ontstaan ​​het oor geld sowel as die beheer van die Green River -veerbote, die howe, strafregtelike vervolging, belasting, grondregistrasie, waterregte en die fort self.

Verslae van drank en ammunisie wat aan die Indiane naby die fort verkoop is, het Brigham Young reeds in 1848 bereik. Hierdie praktyk was in stryd met die federale wetgewing, en Brigham Young as 'n federale Indiese agent was vasbeslote om die praktyk te staak. Op 26 Augustus 1853 begin 'n territoriale (Mormoonse) burgermag in Utah van agt-en-veertig man onder leiding van William H. Kimball na Fort Bridger vanuit Salt Lake City. Jim Bridger is gewaarsku en het ontsnap minute voor die Mormone opgedaag het. Die Mormoonse mans het genoeg drank ontdek wat hulle in klein dosisse vernietig het, maar geen ammunisie gevind nie.

In Oktober het drie en vyftig mans onder Isaac Bullock Salt Lake na Fort Bridger verlaat om die eerste aanval te ondersteun. Hulle het Fort Supply gebou as 'n Mormoonse toevoerstasie twaalf kilometer suidwes. Fort Bridger, geleë op 7000 voet hoogte, ervaar erge winters. Met die naderende winter, het die Mormoonse manne, behalwe 'n paar wat oorgebly het om Fort Bridger te bewaak, teruggetrek na Salt Lake of Fort Supply totdat die warmer weer gekom het.


Fort Bridger, Wyoming, is in 1843 gestig deur Jim Bridger en Louis Vasquez. Dit het gedien as 'n handelspos vir diegene wat langs die Oregon Trail weswaarts gereis het, sowel as LDS Pioneers, die Pony Express, die Lincoln Highway en die transkontinentale spoorlyn. Die fort is ook algemeen gebruik om handel te dryf met die plaaslike inheemse Amerikaners. [4]

Die fort was nie baie glansryk nie, dit was selfs 'n teleurstelling vir die meeste reisigers. Dit was eenvoudig twee houthutte van ongeveer 40 voet lank wat met 'n heining verbind is om perde te hou. Die meeste besoekers het gekla oor onvoldoende voorraad en die duur prys daarvan. Hulle het wel 'n smidswinkel waaroor baie reisigers gebruik gemaak het. [4]

Teen 1858 het Fort Bridger 'n militêre buitepos geword. Vandag is Fort Bridger 'n historiese plek. Die handelspos van Jim Bridger word gerekonstrueer, saam met ander historiese geboue uit die weermag. Daar is ook 'n museum met geskenkwinkels vir besoekers. [5]

Volgens die United States Census Bureau, het die CDP 'n totale oppervlakte van 5,2 km2, alles land.

Teen die sensus [1] van 2000 was daar 400 mense, 158 huishoudings en 114 gesinne in die CDP. Die bevolkingsdigtheid was 200,6 mense per vierkante myl (77,6/km 2). Daar was 183 wooneenhede teen 'n gemiddelde digtheid van 35,5/km2. Die rasse -samestelling van die CDP was 97,00% Wit, 1,25% Inheemse Amerikaners, 1,25% van ander rasse en 0,50% van twee of meer rasse. Hispanic of Latino van enige ras was 2,75% van die bevolking.

Daar was 158 huishoudings, waarvan 34,8% kinders onder die ouderdom van 18 gehad het, 56,3% getroude paartjies wat saamwoon, 10,8% 'n vroulike huishouding gehad het sonder 'n eggenoot en 27,8% nie-gesinne. 24,1% van alle huishoudings bestaan ​​uit individue, en 3,8% het iemand wat alleen woon, 65 jaar of ouer. Die gemiddelde huishoudelike grootte was 2,53 en die gemiddelde gesin grootte was 2,96.

In die CDP was die bevolking versprei, met 28,8% onder die ouderdom van 18, 7,0% van 18 tot 24, 29,0% van 25 tot 44, 25,0% van 45 tot 64 jaar en 10,3% wat 65 jaar oud was of ouer. Die gemiddelde ouderdom was 35 jaar. Vir elke 100 wyfies was daar 102,0 mans. Vir elke 100 vroue van 18 jaar en ouer was daar 93,9 mans.

Die mediaaninkomste vir 'n huishouding in die CDP was $ 32.031, en die mediaaninkomste vir 'n gesin was $ 33.750. Mans het 'n gemiddelde inkomste van $ 36,354 teenoor $ 17,344 vir vroue gehad. Die inkomste per capita vir die CDP was $ 16,662. Ongeveer 11,6% van die gesinne en 11,5% van die bevolking was onder die armoedegrens, insluitend 18,8% van diegene onder 18 jaar en 5,9% van die 65 jaar of ouer.

Openbare onderwys in die gemeenskap van Fort Bridger word verskaf deur Uinta County School District #4. Die distrik bedryf twee kampusse-Mountain View Elementary School (grade K-8) en Mountain View High School (grade 9-12).


FORT BRIDGER

Fort Bridger is in 1842-43 gebou deur die bergmanne Jim Bridger en Louis Vasquez. Die gekose plek was by Blacks Fork, wes van Ham's Fork van die Groenrivier. Die fort het 'n hervoorraadstasie geword vir vroeë westerse pioniers. Wagherstelwerk, voedselvoorrade, plaasvervangers, spooraanwysings, drank en ammunisie was teen 'n prys beskikbaar. Die eienaarskap van die fort bly onbetwis tot die aankoms in 1847 van die Mormoonse pioniers, wat 104 myl suidwes van die fort in die Salt Lake -vallei gevestig het.

Die Utah -wetgewer het Green River County in die noordoostelike hoek van die gebied in 1850 geskep. Teen 1852 het die lewenstyl van die rowwe bergmanne en die Indiane naby die fort begin bots met die Utah -pioniers.

Federale Indiese agente het reeds in 1849 'n komende konflik akkuraat voorspel, wat ontstaan ​​het oor geld sowel as die beheer van die Green River -veerbote, die howe, strafregtelike vervolging, belasting, grondregistrasie, waterregte en die fort self.

Berigte oor drank en ammunisie wat aan die Indiane naby die fort verkoop is, het Brigham Young reeds in 1848 bereik. Hierdie praktyk was in stryd met die federale wetgewing, en Brigham Young as federale Indiese agent was vasbeslote om die praktyk te staak. Op 26 Augustus 1853 begin 'n territoriale (Mormoonse) militie in Utah van agt-en-veertig man onder leiding van William H. Kimball vir Fort Bridger vanuit Salt Lake City. Jim Bridger is gewaarsku en het ontsnap minute voor die Mormone opgedaag het. Die Mormoonse mans het baie drank ontdek wat hulle in klein dosisse vernietig het, maar geen ammunisie gevind nie.

In Oktober het drie en vyftig mans onder Isaac Bullock Salt Lake na Fort Bridger verlaat om die eerste aanval te ondersteun. Hulle het Fort Supply gebou as 'n Mormoonse toevoerstasie twaalf kilometer suidwes. Fort Bridger, geleë op 7000 voet hoogte, ervaar erge winters. Met die naderende winter, het die Mormoonse manne, behalwe 'n paar wat oorgebly het om Fort Bridger te bewaak, teruggetrek na Salt Lake of Fort Supply totdat die warmer weer gekom het.

Bridger het in Oktober 1853 'n brief aan generaal BF Butler, 'n Amerikaanse senator, geskryf waarin hy beweer dat hy "deur die Mormone beroof en met die dood bedreig word" en dat meer as $ 100,000 van sy goedere en voorrade gesteel is.

Die volgende lente (1854) het Brigham Young planne beraam om beheer oor Fort Bridger te neem deur vyftien goed gewapende mans in te stuur vir versterking. Hulle sou ook beheer neem oor die Green River -veerbote. Sowel die fort as die veerbote het 'n integrale deel van die Mormoonse nedersettingsplan geword. Hierdie manne het 'n klipmuur rondom die fort gebou, waarvan daar tot vandag toe spore bly.

Hierdie toestand het tot einde Julie 1855 geheers toe Bridger na die fort teruggekeer het. Die Mormone het hom gevra om te verkoop, maar hy het eers geweier toe hy die verbeterings opgemerk het. Hy het uiteindelik tot die verkoop ingestem nadat hy deur William Hickman, 'n lid van die Mormoonse milisie, en Almirin Grow oorreed is. 'N Ooreenkoms is bereik op 3 Augustus 1855 met 'n koopprys van $ 8 000-$ 4 000 afbetaling en die saldo wat op 3 November 1856 betaal moet word, vyftien maande later.

Die fort het in die herfs van 1857 weer 'n twispunt geword toe die Amerikaanse leër onder bevel van generaal Albert Sidney Johnston oor die hoë vlaktes marsjeer, vasbeslote om die fort as basis te gebruik om die gebied van Utah binne te gaan en die berigte oproerige te onderdruk. aktiwiteite van die Mormone. In die nag van 7 Oktober 1857 is die fort egter deur William A. Hickman en sy broer verbrand. Johnston's Army, met min skuiling in 'n ernstige winter, sonder voldoende kos en klere en omring deur vriesende, sterwende diere, het onvoorwaardelike lyding verduur terwyl hulle in die oopte kampeer totdat die lente ontdooi het.

Brigham Young het die oorblywende $ 4 000 wat tydens die vredesonderhandelinge op die fort geskuld is, betaal om die oorlog te beëindig en het gedink hy besit dit. Die kongres verwerp egter Brigham Young se aanspraak op die fort na die oorlog. Jim Bridger het voortgegaan om sy eis om betaling te betaal op 'n huurkontrak wat hy met die weermag onderteken het. Bridger is in Julie 1881 oorlede, terwyl die kongres nog steeds nie op sy bewering reageer nie. Na jare se inspanning deur sy nageslag het die Kongres in 1899 $ 6 000 bewillig om die saak af te handel.

William Alexander Carter het saam met Johnston's Army as 'n sutler of winkelier in 1858 gekom. Hy was 'n baie gerespekteerde man en was gou bekend as 'mnr. Fort Bridger', die eerste miljoenêr van Wyoming.

Die Union Pacific -spore wat in 1869 aangelê is, het die fort nege myl omseil en dit teruggebring tot die historiese baken wat dit vandag is. Carter se gesin het tot 1928 in die fort gewoon, toe dit aan die Wyoming Historical Landmark Commission verkoop is vir bewaring. As 'n staatspark in Wyoming bly dit 'n permanente herinnering aan die vroeë jare van die westelike nedersetting.

Disclaimer: Inligting op hierdie webwerf is omskep uit 'n harde boek wat deur University of Utah Press in 1994 gepubliseer is.


Fort Bridger

By hierdie beroemde fort het die Oregon -roete noord van Fort Bridger geswaai, terwyl die Mormon -roete nog 100 myl weswaarts tot by die Salt Lake -vallei gegaan het. In 1855 koop die kerk die fort van Jim Bridger en sy vennoot Louis Vasquez vir $ 18,000. In September 1857 is dit tot op die grond afgebrand om te voorkom dat dit tydens die sogenaamde Utah-oorlog in die hande van Albert Sidney Johnston se opkomende federale leër val.

Tydskrifinskrywings

William I. Appleby
17 Oktober 1849

'Vandag weer vyftien myl vorentoe gegaan en laer opgeslaan naby Bridger's Fort. Weer koud. Verskeie van die seuns en meisies van die kamp het saans op uitnodiging na Bridger's gegaan en 'n bal gaan drink. Hy het hulle vriendelik behandel met rosyne, suiker, tee, ens. Ezra T. Benson se kamp het bedags daar weggegaan, asook kapt. Richards. ”

William I. Appleby-tydskrif, 17 Oktober 1849, in Journal History of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, 19 Oktober 1849, Church History Library, Salt Lake City.

Abner Blackburn
1847

'Die volgende dag het ons op Hams Fork geklim, daarna na Blacks Fork [en] van die [her] na Ft. Bridger. Ou Jim Bridger en sy trappers het ons hartlik verwelkom in ons geselskap. Hy is die oudste trapper in die berge en kan wonderlike verhale vertel. ”

Grensman: Abner Blackburn se vertelling, red. Will Bagley (Salt Lake City: University of Utah Press, 1992), 61.


FORT BRIDGER

Fort Bridger, wat tussen die 1880's en die 1930's gebou is, was 'n militêre buitepos in die suidweste van Wyoming wat in 1969 op die National Register of Historic Places gelys is.

Hierdie kompleks word tans bestuur deur die staat Wyoming, die afdeling parke en kulturele hulpbronne as 'n staatshistoriese plek, en bestaan ​​uit talle historiese bestaande klip- en houtraamwerke met 'n hoë mate van integriteit en betekenis. Die meeste geboue en 'n meerderheid van die terrein is gestabiliseer en gerehabiliteer vir die interpretasie van die tydperk van militêre betekenis.

Daar was egter belangrike sleutelstrukture wat buite werking was en dringend aandag nodig gehad het. Hierdie projek behels die voorbereiding van 'n uitgebreide verslag oor historiese strukture, insluitend die evaluering van bestaande toestande, die stabilisering en rehabilitasie van geboue vir drie historiese klipstrukture, en aanpasbare hergebruik in die administratiewe kantore van Fort Bridger State Historic Site, museumversameling, bewaringslaboratoriums en argief stoor.

As 'n byskrif, wat in 1928 aan die Wyoming Historic Landmark Commission verkoop is vir bewaring as 'n historiese monument, het dit nou die benaming Fort Bridger State Historic Site. Sedert dit herstel is, word sommige oorspronklike geboue nou vir vertoondoeleindes gebruik, soos die klipkaserne van 1888, wat 'n museum bevat. Daarin word artefakte uit verskillende tydperke in die geskiedenis van die fort vertoon, en u kan die handelspos, wat herbou is, besoek en 'n interpretatiewe argeologiese terrein.


In 1928 is Fort Bridger aan die Wyoming Historic Landmark Commission verkoop vir bewaring as 'n historiese monument, nou aangewys as Fort Bridger State Historic Site. Verskeie oorspronklike geboue bly en is gerestoureer. Die klipkaas uit 1888 bevat 'n museum met artefakte uit verskillende tydperke in die fortgeskiedenis. Besoekers kan ook 'n gerekonstrueerde handelspos en 'n interpretatiewe argeologiese terrein besoek.

Die Fort Bridger Rendezvous is 'n viering van die era van bonthandel wat in die 19de eeu bestaan ​​het. Die byeenkoms by Fort Bridger is sedert die middel sewentigerjare 'n jaarlikse gebeurtenis. Dit is nou een van die grootste byeenkomste in die weste wat elke jaar honderde handelaars en duisende besoekers lok. Die byeenkoms word bestuur deur die Fort Bridger Rendezvous Association, 'n organisasie sonder winsbejag. Gebeurtenisse sluit in primitiewe demonstrasies, kookkuns, swartpoeiergeweerskietery, messegooi en valkwedstryde, lekkergoedkanon, inheemse Amerikaanse Indiese dans, storievertelling, towervertonings en meer. 'N Groot deel van die byeenkoms is handel. Alle produkte wat tydens die byeenkoms binne die fort verkoop word, moet voorafgegaan word of 'n herhaling wees van iets wat voor 1840 dateer.


Historiese terrein van Fort Bridger

Die historiese terrein van Fort Bridger State kan bereik word deur Interstate 80, afrit 34 te neem en dan ongeveer 3 myl na die stad Ft.Bridger te gaan. Die perseel is aan die suidekant van die snelweg agter die bronsbeeld van Jim Bridger.

Gestig deur Jim Bridger en Louis Vasquez in 1843 as 'n emigrantstop langs die Oregon -roete. Dit is in die vroeë 1850's deur die Mormone verkry, en word dan 'n militêre voorpos in 1858. In 1933 is die eiendom as 'n historiese monument en museum in Wyoming ingewy.

Daar is verskeie gerestoureerde historiese geboue uit die militêre tydperk, 'n rekonstruksie van die handelspos wat deur Jim Bridger bedryf is, en 'n interpretatiewe argeologiese terrein met die basis van die keisteenmuur wat deur die Mormone gebou is tydens hul besetting van die fort. Al hierdie plekke is onderteken in Braille. Boonop is 'n museum met artefakte uit die verskillende historiese tydperke in die klipkaasgebou van 1888 gehuisves. Daar is geskenkwinkels in die museum en in die gerekonstrueerde handelspos. Daar is geen kampeerplek beskikbaar by Fort Bridger nie.


Verdere geskiedenis van Fort Bridger

'N Beskrywing van die omvang van Green River County, soos aangeteken in die “Acts of the Legislative Assembly of the Territory of Utah, ” lui soos volg: “ Al die gedeelte van die gebied wat noordwaarts deur Oregon begrens word, oos deur die territoriale lyn, suid deur die parallel wat die suidelike lyn van Davis County vorm, en wes deur Weber en Davis Counties, word hierby Green River County genoem en is verbonde aan Great Salt Lake County vir verkiesings-, inkomste- en geregtelike doeleindes. ” The Act verklaar verder dat die balju van Salt Lake County hiermee gemagtig is om Green River County te organiseer wanneer die inwoners van die genoemde graaf om organisasie vra of omstandighede dit voordelig sal maak. so 'n organisasie, is die regering deur die amptenare van Salt Lake County bestuur tot die oprigting van die gebied van Wyoming in 1868.

Hoofstukke 50 en 54 van dieselfde boek met saamgestelde statute handel ook oor Green River County, waarvan die eerste verwys na die veerbote op Ham ’s Fork waaraan Joseph Bunsby eksklusiewe regte gegee is. Die toltariewe is deur die wet bepaal op $ 2 tot $ 6 vir voertuie, 50 sent en skape en varke, 10 sent. Daniel D. Wells het dieselfde regte op Green River gekry. Vyf persent van die tolgeld wat ontvang is, moes aan die tesourier van die Perpetual Emigrating Fund Company betaal word.

Hoofstuk 88 bevat 'n handeling wat in 1855 uitgevaardig is en waarmee die Provo Canyon Road Company gestig is, bestaande uit Aaron Johnson, Thomas S. Williams, Evan M. Green en William Wall. Aan hulle en hul opvolgers is vir die termyn van twintig jaar die alleenreg gegee om 'n goeie wa -pad uit die monding van die Provo Canyon, in Utah County, te maak na Camas Prairie, om dan noordoos te ry op die mees haalbare roete tot dit sny die hoofweg van die Verenigde State na Great Salt Lake City, naby Ham ’s Fork, in Green River County, Utah Territory, en om dit in goeie toestand te hou, met die voorreg om daarteen tol te neem teen die vasgestelde tariewe soos word bepaal deur die voormelde landdroshof ”

William A. Carter is aangestel as regter van die hof, met bevoegdhede buite die van dieselfde kantoor van vandag, soos blyk uit die volgende rekord van 'n egskeiding wat op bladsy A van die graafskap van Green River gevind is, in die hof in Evanston.

Gebied van Utah,
County of Green River.

Na die Skakelhof

Ons, die ondergetekende versoekers, was op die 10de dag van Julie 1865 nC saam verenig deur 'n huwelik, sedertdien het dit vir ons en elkeen duidelik geword dat ons nie in vrede en eenheid kan saamleef nie en dat ons welsyn dit vereis 'n skeiding. Nadat ons dus 'n gelyke en bevredigende verdeling van goedere gedoen het, versoek ons ​​dat 'n bevel moet word om ons huweliksverbintenis te ontbind en dat ons weer so onafhanklik en afsonderlik kan verhoudings as ons was voor die huweliksdatum hiervoor. Op die voorgaande versoekskrif en hierdie stellings hierin plaas ons ons name en bevestig met eed dat dit 'n ware oorweging van beide as feite en begeertes is.

Nicholas Walke,
A. W. Walke.

Ingeteken en voor my gesweer, regter van die Probate Court van die, county en gebied voormelde. Getuig van my hand en die seël van die genoemde hof op hierdie 14de dag van November 1866, A. D.

(Seël) W.A. Carter, regter van die erns,
In die proefhof

Gebied van Utah
County van Green River.

Aan almal vir wie dit kan betrekking het: Weet julle dat Nicholas Walke en AW Walke, sy vrou, op die 14de dag van November, i866, hul onderlinge versoekskrif by die Probate Court van Green River County, in genoemde gebied, ingedien het om te bid 'n gesamentlike egskeiding van die huweliksbande, en as rede daarvoor aandui dat hulle nie in vrede en eenheid kan lewe nie, en dat hul welsyn en geluk 'n skeiding vereis.

Omdat die hof dus oortuig is dat die versoekskrif regverdig is en dat die gegewens daarin waar is en dat 'n wedersydse en bevredigende verdeling van hul eiendom plaasgevind het, ontbind die huweliksbande wat tot dusver tussen die partye bestaan ​​het. hierbo genoem, en beveel en besluit hiermee dat genoemde AW Walke haar voormalige naam as AW Whittall hervat.

Getuig van my hand en seël van genoemde Probate Court of the County of sd hierdie 14de dag van November 1866. (Seël) W. A. ​​Carter, Probate Judge.

In die herfs van 1853 het die Mormoonse konferensievergadering in Salt Lake sy apostel, Orson Hyde, opdrag gegee om 'n geselskap te organiseer vir die kolonisering van die Green River -sytakke in die omgewing van Fort Bridger. John Nebeker het op 2 November met die eerste trein uit Salt Lake City vertrek en na Fort Bridger gegaan. Van daar af het hulle op Smith Fork gereis en ongeveer nege kilometer bo die fort geleë. Dit was die eerste landbou nedersetting in die huidige staat Wyoming en is Fort Supply genoem.

Nege dae later het 'n tweede maatskappy onder leiding van Isaac Bullock by die nuwe nedersetting aangekom. Dit het altesaam vyf en veertig mense gehad, en hulle het ses en veertig waens met osse, agt perde en muile en honderd drie en negentig melk- en vleisbeeste saamgebring. en hulle het dadelik begin om 'n skuiling op te rig teen die vinnig naderende winter. Hulle het 'n houthuis gebou met twee verdiepings, met vlerke aan weerskante, groot genoeg om die hele getal te huisves. Die eerste kind wat gebore is, was Mary Melissa Meeks, wat die vrou van Willard Swan van Utah geword het.

Wolwe was lastig in die vallei, en het van die vee die winter doodgemaak en hulle perde verstrooi. Die versorging van vee en jag was die hoofbesigheid van die mans, en die vroue was besig met huisvroue. Die moeite van almal is afgewissel met die studie van die Shoshone -dialek. Elijah B. Ward, 'n ou trapper by Fort Bridger, en sy squaw was die instrukteurs. Die Mormone glo dat die Indiane, wat hulle Lamaniete noem, uit die verlore stamme van die kinders van Israel is, en was geïnteresseerd in hul bekering tot die leerstellings van hul kerk. Die Indiane was vriendelik en het in 'n mate op hul instruksies gereageer.

Die ploeg begin op die derde April van daardie jaar. Die seisoen was gunstig en hulle is aangemoedig met 'n goeie koringoes en aartappels. Die volgende jaar was nie so bevredigend nie, as gevolg van 'n vroeë ryp wat die koring beseer het. Die Indiërs het ook vir hulle probleme veroorsaak en sommige van hul beeste geskiet, maar met die hulp van die immer vriendelike en diplomatieke John Robertson is die opstand gou onderdruk. In die somer van 1855 het nog 'n paar gesinne ingetrek.3 Elke jaar is meer vordering gemaak. Aansienlike grond is van die bos verwyder en in gewasse geplant, en alhoewel daar baie ontberings was, het die lewe baie dieselfde gegaan as in ander Mormoonse kolonies.

Gesinne het naby mekaar gewoon in plaas van om op plase te versprei, en 'n gesonde vermenging van sosiale genot met godsdienstige werk het hul dae verhelder.

Die jaar 1857 het 'n krisis in die stryd tussen die plaaslike regering en die Amerikaanse amptenare in Utah meegebring. Die nuus dat president Buchanan 'n weermag uitstuur om die wette af te dwing en Alfred Cumming in die stoel van die goewerneur te sit wat tot dusver deur Brigham Young beset is, het veroorsaak dat die Mormone georganiseer het teen wat hulle as 'n ongegrond inval beskou het. Hulle verdeel die gebied in tien militêre distrikte, en Isaac Bullock kry bevel oor Green River County

Kolonel Albert Sidney Johnson was aan die hoof van die weermag. Groot voorbereidings is getref vir die veldtog, en die toevoerstreine wat deur die vragmaatskappy Russell, Majors en Waddell gelei is, het vroeg in die somer oor die vlaktes begin. Kaptein Van Fleet, met 'n klein aantal mans, het die hoofleër voorafgegaan en vroeg in September by Ham ’s Fork aangekom. Naby die aansluiting van die stroom met Black ’s Fork stig hy 'n pos en noem dit Camp Winfield. Hy het sy ses waens en weermagmuile hiernatoe gelaat en weswaarts gegaan en agt September in Salt Lake bereik. Nadat hy 'n week in die hoofstad van Utah deurgebring het, keer hy terug na die kamp en word op 2 Oktober deur kolonel EB Alexander by agt kompanie van die Tiende Regiment aangesluit.

Eers op die drie-en-twintigste November het die hoofliggaam van die Johnson ’-leër by Fort Bridger aangekom. Wat moes hulle ontsteltenis gewees het om niks anders as ruïnes in die vallei te vind nie! Die koloniste is na hul vorige huise in Utah teruggebring, en al die geboue, beide by Fort Bridger en Fort Supply, asook goedere wat nie verskuif kon word nie, is verbrand. Die fakkel is op 3 Oktober deur Louis Robinson, Brigham Young se agent by Fort Bridger, opgestel. Op dieselfde dag het veertig mans, onder leiding van Lot Smith, besluit om die regering se treine te onderskep. Hulle het hulle ontmoet by Simpson ’s Hollow, ongeveer twee kilometer wes van die monding van die Big Sandy. Die weerstand van die vragmotors was nutteloos, en nadat hulle soveel as moontlik uit die winkels geneem het, het die Mormone twee en vyftig waens aan die brand gesteek, en al die waardevolle vragte is opgebruik. Daar was geen bloedvergieting nie, maar die gras het kilometers ver aan weerskante van die roete gebrand

General Johnson se leër het hul winterkamp ongeveer twee kilometer onder Fort Bridger gevestig. Hulle noem dit Camp Scott, ter ere van die opperbevelhebber van die land. Die bevel het bestaan ​​uit die Vyfde, Sewende en Tiende Infanterie, Tweede Dragons en Phelps ’ en Reno ’s Batterye van die Vierde Artillerie? Kaptein Macey, met veertig man, is onmiddellik na Fort Massachusetts, in New Mexico, gestuur vir proviand, en het eers in die lente daarin geslaag om na Bridgervallei terug te keer. Die weermag was heeltemal afhanklik van die voorraad wat hulle saamgebring het, aangevul met watter wild hulle ingebring het, en toe dit misluk, het hulle baie van die perde doodgemaak vir voedsel. Die manne ontmoet al die ontberings met vreugde, span hulle in die waens om brandstof uit die heuwels te bring, en werk in alle opsigte vir die algemene voordeel.

Die bergklimmers het waardevolle hulp aan die nuwelinge verleen, en Jack Robertson was weer 'n vriend van almal deur as tolk by die Indiërs op te tree, hul hulp in te win vir jagters en gereeld advies te gee uit sy kennisopslag. Die winter en lente het verbygegaan sonder ernstige ongelukke. Op die tiende Junie het kaptein William Hoffman aangekom met voorraad. Hy was in bevel van Troep K, Eerste Kavallerie en Kompanjies E en H, Sesde Infanterie, en saam met hulle het hy in Camp Scott gebly, terwyl Johnson met sy leër na Salt Lake gegaan het.

Kaptein Hoffman het die ou fort kort ná die vertrek van Johnson in besit geneem, en Fort Bridger het 'n militêre pos geword.9 Verbeterings was binnekort aan die gang, permanente kaserne en kwartiere opgerig, en die ou rotsgeboue is vir stoorkamers gebruik. Met verloop van tyd is daar bome langs die stroom, en die uitkyk daarvan bly die reisiger se oog as hy oor die Lincoln Highway kom.

In Augustus 1858 word kaptein Hoffman onthef deur kolonel Canby, van die nege-en-dertigste infanterie, en hy bly in bevel by die fort tot Maart 1860. Hy word opgevolg deur majoor RC Gattin van die sewende infanterie, wat die pos bevel vir drie maande, aan die einde van die tyd dat hy na New Mexico bestel is, en kaptein Albert Cumming van die Tiende Infanterie in bevel geneem is.

Die wolke van die Burgeroorlog het donker geword en generaal Johnson het Utah in 1860 verlaat, by die Konfederale Weermag aangesluit en by Shilo geval. Kaptein Albert Gardner, wat majoor Gattin gevolg het in bevel van die troepe by Fort Bridger, het tien dae lank verlof na die ooste gegaan, en ook hy het sy lot met die suide gewerp. Die fort is sonder 'n bevelvoerder gelaat tot Mei 1861, toe kaptein Jesse A. Gore daar aankom. The troops from Camp Floyd, Utah, were ordered to Fort Bridger, and almost immediately Colonel Cooke, their commanding officer, gave orders to sell at auction the bulk of the provisions on hand, and, with all but a few of the troops, he moved to Fort Leavenworth. This was early in August. Captain J. C. Clark, with a few men, was left in command until December, then he, too, was called east, leaving Sergeant Boyer in charge of the government property.10

Following the removal of the United States troops from the frontier forts the Indians decided to make one more struggle for their hunting grounds. A strong hand was needed at Fort Bridger, and that need was met by William A. Carter, one of the outstanding figures in the history of Wyoming. He organized a volunteer company of sixty, most of them old mountaineers whom he could trust. The very existence of this company made for safety, and peace was preserved throughout the region within its influence. The title of Colonel was conferred upon Mr. Carter by his associates.

In December, 1862, a company of volunteers under Captain M. F. Lewis was sent to Fort Bridger. They were organized in California and consisted, in part, of the deserters from the Confederate Army and captured soldiers who had been moved to the western states.11 Several such companies succeeded each other at the fort. During this time Major Baldwin, who afterward founded Lander, was in command for. about a year.

In 1866 volunteers were retired from the frontier, and the fort was again manned by regular troops. Brevet Major S. Burt, with Companies F and H, First Batteries, were sent to Fort Bridger. From that time until 1878 government troops occupied the fort. In the early days they were engaged in guarding and guiding travelers across the country, and later in protecting stage lines and those who built and maintained the transcontinental telegraph lines. They also afforded valuable aid to the Union Pacific Company in its work of construction.

One of the government inspectors at Fort Bridger in the 󈨊s was James Richardson, father of Mrs. F. Kohlenburg of Evanston. She was born there. The family moved to Logan, Utah, where Mrs. Kohlenburg’s grandfather was one of the early non-Mormon settlers.

In 1878 troops were withdrawn from all the western forts. In doing so the government took the stand that with the settling of the west by white men the Indians were unlikely to cause further troubles. Their hopes received a crushing blow when, in August of the next year, there was an uprising of the Utes in Northern Colorado. Major Thornburg, commander at Fort Steele, was sent to the White River Agency to protect the government employes. On the 29th of September they fell into an ambush that resulted in the massacre of Major Thornburg and thirteen of his men, and the wounding of fifty-seven.

When the news of this atrocity reached Fort Bridger Judge Carter lost no time in starting for Washington. He impressed upon the government the necessity of troops at Fort Bridger, and in June of the following year Captain Bisbee was sent out, with the Companies F and H, Fourth Infantry. He was succeeded by Major de Russey, and, in turn, by Lieutenant Eltonhood. A road across the mountains to Fort Thornburg, Colorado, was constructed by the troops and until 1890 Fort Bridger was a military post. From a historic view point it is one of the most interesting places in the entire mountain country.

William A. Carter was a descendant in the sixth generation of John Carter, the founder of one of the most prominent families of Virginia. When a youth Mr. Carter served in the United States Army in the Seminole war, and there formed friendships that influenced his entire life. One of these was with General Harney, who was at the head of Johnson’s army during its organization, and who offered Mr. Carter the position of post trader, which he accepted. Mrs. Carter, also a Virginian, whose maiden name was Mary M. Hamilton, followed him to Fort Bridger two years later. They built a beautiful home that was famous f or its hospitality and its influence. There were six children. Ada, who became the wife of J. K. Corson, an army surgeon Anna, who married James Van Allen Carter Lulie, now Mrs. Maurice Groshon Roberta, Mrs. W. H. Camp, and William A. and Edgar. Mr. and Mrs. Groshon resided for many years in the old Carter home. They are now living at Cheyenne, where Mr. Groshon has held many important positions Mrs. Groshon is state regent of the Daughters of the American Revolution.

Richard Hamilton, a brother of Mrs. W. A. Carter, came out with her from the state of Missouri and made his home in the valley, where he was a man of prominence. He died in 1888. Two of his sons, Charles B. and Robert, are engaged in ranching an the Bridger valley.

James van Allen Carter was a native of Missouri. Inspired by the desire to see the West, he came to Fort Bridger in 1866 with a freighting train. He was not related to judge Carter, but soon became a favorite in the home. He was a man of fine mind and winning personality, and was one of the foremost citizens of Uinta County. He soon learned to converse with the Indians, and was interpreter in all important government affairs. Mr. Carter had a drug store in Evanston in the 󈨊s, and made his home here for several years. It was here that he died, survived by his wife and one son, Edgar, who live in California.

To many besides the author it is a matter of regret that the name Carter County was lost with the creation of Sweetwater and Uinta Counties, for since the year when Jim Bridger gave up his post no name is so linked with the region as that of the Carter family. It was like judge Carter not to push the matter. His disposition is illustrated in his refusal to accept the first governorship of the Territory of Wyoming, when offered that honor by President Grant. However, to the seeing mind the shades of the past still people the spot in a more intimate way than if he and his family had sought to push their claims for recognition. The old home, with something of the southern charm, still stands in the fenced enclosure where a sun dial marks the passage of the sunny hours. Within is the square piano that was brought across the plains in 1860. The family carriage that was used for more formal occasions than the ordinary ranch vehicles is still preserved. A fence within a field protects the grave of the faithful dog companion of an early freighter who showed his love by erecting a marble headstone with the inscription : “Man never had a truer friend. We’ll meet beyond the range.” All these scenes bring to mind pictures of heroic days nobly, endured. The shades of great men still wander among the trees or sit by the hospitable board. Among them are army men, General Sherman and General Harney : builders of the Union Pacific, Gould and Dillon great statesmen, including President Arthur scientists, Marsh, Leidy, Cope and Hayden. There were writers, too, who took the old stage route across the plains. Among them stands out the well-loved author of “Roughing It,” who did much toward bringing nearer to the East the life beyond the Rockies. Surely Jim Bridger “builded better than he knew!”


Fort Bridger - History

In the summer of 1842, mountain man Jim Bridger announced that he was building a trading post, in the road of the emigrants on Black&rsquos Fork of the Green River.&rdquo From its beginnings as a log and mud trading post, Bridger&rsquos &ldquofort&rdquo matured into a modern frontier military post before the days of the covered wagon emigration were over. The Mormons purchased the fort from Bridger&rsquos partner Louis Vasquez in 1855 and operated it, together with Fort Supply 12 miles to the south, until the fall of 1857. With the onset of the Mormon War and the approach of Johnston&rsquos Army, Mormon proprietor Lewis Robinson burned both forts to the ground before departing for Salt Lake. The U. S. Army assumed ownership and command of Fort Bridger the following year. A very successful ranching operation grew around the Fort under the direction of Post Sutler Judge William A. Carter. With the ranch came settlement and, eventually, the town of Fort Bridger, the only community in Wyoming with direct roots to the earliest days of the Oregon Trail. Today Fort Bridger is operated by the State of Wyoming as an historical attraction.

Thus spoke Jim Bridger in a letter he dictated to would-be suppliers in 1843. While that small fort only lasted a little more than a decade, Bridger&rsquos words did prove to be prophetic. Not only did the location &ldquopromise fairly,&rdquo it proved to be one of the main hubs of westward expansion used by mountain men and Indians to emigrants and Mormon pioneers, the U.S. Army, the Pony Express, the Overland Stage and the Union Pacific Railroad. If it happened in the opening of the American West, it affected, or was affected by, Fort Bridger.

Established by Jim Bridger and Louis Vasquez in 1843 as an emigrant supply stop along the Oregon Trail, it was obtained by the Mormons in the early 1850s, and then became a military outpost in 1858.

In spite of temporary times of abandonment during the Civil War and then again during the late 1870s, Fort Bridger remained U.S. Government property until 1890. After the post was abandoned, many of the buildings constructed by the army were sold at public auction and moved off of the fort grounds to become private homes, barns, bunkhouses and the like. For a time, the buildings that remained were allowed to fall into disrepair. But after a period of neglect, various groups and individuals took interest in preserving and restoring what remained of old Fort Bridger. In 1933 the property was dedicated as a Wyoming Historical Landmark and Museum.

Fort Bridger Annual Mountain Man Rendezous
This exciting annual event is always held on Labor Day Weekend. Over 200 lodges and tepees are set up for the four day event. Traders, buckskinners, mountain men and hunters demonstrate 1840-era crafts and occupations, trade and sell authentic goods, and compete in tomahawk throwing and muzzle loading contests.

Excerpted from Wyoming State Parks and Historic Sites Brochure


Fort Bridger

Fort Bridger in southwestern Wyoming dates back to 1843 when Jim Bridger and Louis Vasquez established an emigrant supply stop along the Oregon Trail at the Black’s Fork of the Green River. It became a military post in 1858 and was later operated by William Carter, whose family lived at the site until after it was purchased by the Wyoming Historical Landmark Commission in 1928. The fort today includes several stone buildings built by Mormons who occupied the site prior to 1860.

Workers from Wattle and Daub Contractors repair a stone wall at Ft. Bridger in southwestern Wyoming. Several of the stone structures were built by Mormons, who occupied the site before 1860. Historic mortars, which hold the stone structures together, are often lime-based and need repaired and replaced over time.

Stone structures rely on mortar joints to keep them weather-tight and structurally sound, and as the mortar degrades over time it must eventually be replaced. Historic mortars such as those used at Ft. Bridger are usually lime-based (instead of Portland cement) and, according to the Secretary of the Interior’s Standards for the Treatment of Historic Properties, must be replaced “in kind.” Under a Wyoming State Parks Commission contract, my firm, Wattle & Daub Contractors, Inc. of Laramie, removed and replaced miles of deteriorated mortar joints on the stone buildings at the site.

A job like this gives a person plenty of time to think. Spending weeks at Ft. Bridger, in a region that was virtually uninhabited at the height of the site’s use, made me realize that what happened here did much to establish the “boom and bust” cycle that is still with Wyoming today - an unintended consequence and sharp reminder of emigration’s impact on the course of our history.