DeWitt Clinton

DeWitt Clinton

De Witt Clinton is op 2 Maart 1769 gebore in Little Britain, New York, die seun van generaal James Clinton, wat in die Franse en Indiër gedien het en New Yorkse troepe in die Revolusionêre oorlog gelei het. Hy het die naam "DeWitt" verkry van sy moeder, Mary DeWitt, wat van Nederlandse afkoms was. Clinton het sy vroeë onderrig privaat ontvang en het Kingston Academy en Columbia College (later Universiteit) bygewoon. Terwyl hy in 1787 regte studeer, publiseer hy ongetekende briewe in die New York Tydskrif in teenstelling met die Amerikaanse grondwet en nie saamstem met The Federalist Papers nie. Nadat hy tot die balie toegelaat is, word hy in 1790 sekretaris van sy oom George Clinton, die eerste goewerneur van die staat New York. DeWitt Clinton word in 1797 as Republikein verkies in die New York -vergadering en die senaat van New York in 1798. Gedurende sy In die senaat was hy 'n toonaangewende woordvoerder van Openbare Onderwys en was hy die hoof van die Free School Society of New York. In die amp het hy tot 1815 gebly, behalwe vir twee jaarlikse terme. Alhoewel hy 'n aanhanger was van die Jeffersoniese beginsels en die Republikeinse party, het Clinton ook 'n paar belange met baie federaliste gedeel, waaronder vervaardiging, banke, paaie en kanale. In 1812 word hy ondersteun deur die federaliste teen James Madison en verloor hy met 'n verkiesingsstem van 128 tot 89. Sy eie Jefferson-Republikeinse party het hom uit die burgemeesterskap in 1815 afgedank. Clinton se volgende amp was die goewerneurskap van New York. Sy verkiesing in 1817 was in weinig te wyte aan sy werk aan die Erie -kanaal. Sedert 1815 was hy 'n advokaat vir kanale tussen die Hudsonrivier en die mere Champlain en Erie, en sy optrede het bygedra tot die opstel van wette wat dit magtig. nie herverkiesing in 1822 soek nie. Daar was egter 'n wrok oor die verwydering van die kanaalraad en hy was suksesvol in sy herverkiesingsveldtog in 1824 onder die vaandel van die Volksparty. As goewerneur was hy die voorsitter van die kanaalvieringe in 1825. DeWitt Clinton het 'n buitengewone verskeidenheid belange buite die politiek gehad. Hy ontdek 'n vissoort, skryf oor swaeltjies en passasieduiwe en publiseer 'n toespraak oor die vordering van die Amerikaanse wetenskap.Van sy eerste vrou, Maria Franklin, het hy 10 kinders gehad. Hy sterf op 11 Februarie 1828 in Albany, terwyl hy nog as goewerneur dien.


DeWitt Clinton - Geskiedenis

DeWitt Clinton (1769 �)
Bouwer van New York
Columbia College 1786

In 'n reeks verkose en aangestelde poste het Clinton die geskiedenis van New York in die eerste dekades van die negentiende eeu gevorm. was die voorstander van die projek as Amerikaanse senator (1802 󈝯), burgemeester van New York (1803 󈝻), lid van die kanaalkommissie (1810 󈞄) en goewerneur van die staat New York (1817 󈞃, 1825 󈞈). Toe dit in 1825 voltooi is, het die kanaal die land getransformeer deur die oostelike seebodem aan die Amerikaanse hartland te koppel, immigrasie na die streek aan te spoor en te lei tot die skepping van verskeie stede langs die kanaal se pad en tot die bevestiging van New York as die grootste stedelike sentrum van die land.

As burgemeester het Clinton die openbare skoolstelsel in New York tot stand gebring en letterlik gehelp om die stad te vorm deur die beplanningskommissie aan te stel wat die roete van strate en paaie uiteengesit het. Hy het sosiale hervorming voorgestaan ​​en 'n aantal kulturele instellings bevorder, waaronder die New-York Historical Society. agt word beskuldig van aanhitsing tot oproer omdat hulle protesteer teen die behandeling van 'n afgestudeerde senior wat geweier het om sy senior toespraak te verander na aanleiding van die president en die aandrang van die president.

Clinton ontvang sy graad aan die Columbia College in 1786, die eerste gegradueerde van die hersaamgestelde post-rewolusionêre King's College. 'n belangrike rol in die bou daarvan, het Columbia hierdie gesogte vroeë gegradueerde vereer deur die DeWitt Clinton -stoel in die Amerikaanse geskiedenis te vestig. 'n Eeu vroeër, in 1828, het Clinton se gesin 'n ander soort stoel aan die kollege geskenk: die een waarin hy gesit het die tyd van sy dood.

Clinton was slegs een van die vooraanstaande Columbiërs wat die vroeë Republiek gevorm het.

'N Dekaan vir 'n joernalistiekskool is die mees onlangse biograaf van Clinton en rsquos.

Die geskiedenis van een van Clinton en rsquos wat nalatenskap het.

Die geskiedenis van Columbia, soos gesien deur diegene wat hier gestudeer, geleer en gewerk het.


Lodge Geskiedenis

Die lewe van DeWitt Clinton Lodge het in 1854 begin toe 'n groep meermesselaars uit die stad Sandwich, wat toe die huidige stad Bourne insluit, meen dat Sandwich 'n vrymesselaarslosie verdien en kan ondersteun. Hierdie messelaars was lede van omliggende lodges. Baie was lede van Fraternal Lodge of Barnstable (Hyannis). In hierdie groep was broers soos Thomas Borden. John Harper, John Pope, Seth Nye, William Boyden, George Foreman, Charles D. Hall en Brazillia Sears, wie se name op ons handves verskyn, uitgereik deur The Grand Lodge of Massachusetts.

Ons lodge is aanbeveel en geborg deur Fraternal Lodge of Hyannis. Ons eerste Aanbiddende Meester was broer Thomas Borden wat in 1855-56 gedien het. Broer William H. Burbank was ons eerste distriks-adjunk-grootmeester wat hy in 1863-64-65 gedien het.

Gedurende die laaste deel van 1854 is 'n petisie na die Grand Lodge in Boston gestuur om toestemming te vra om 'n Masonic Lodge in Sandwich te stig. Hierdie petisie is deur ons Grand Lodge vereer en 'n lasbrief is op 15 Maart 1855 aan bogenoemde groep broers uitgereik, waardeur ons Lodge ingestel is. Die amptelike handves is uitgereik op 13 Maart 1856. Die oorspronklike afskrif daarvan is vandag in ons lodge, wat deur hierdie honderd vyf en twintig jaar sorgvuldig bewaar is.

Sedert 1855 het DeWitt Clinton Lodge tagtig Worshipful Masters, waarvan sommige meer as een termyn gedien het, en elf distriks -adjunk -grootmeesters. Ons lodge het die afgelope honderd vyf en twintig jaar grade toegeken aan meer as duisend lede! Vandag het ons drie-en-twintig broers wat lewe en wat die vyftigtal jaar of langer 'n veteraanmedalje ontvang het. Gedurende die eerste jare van ons lodge was daar gemiddeld twee en twintig lede. Vandag het ons byna vierhonderd lede.

Artikel Een van ons verordeninge lui: “ Hierdie lodge sal bekend staan ​​as DeWitt Clinton Lodge “. Broer DeWitt Clinton was 'n voormalige goewerneur van die staat New York. Sy naam is waarskynlik vir ons lodge gekies omdat hy die eerste provinsiale grootmeester van The Knight Templars van Noord -Amerika was en baie bygedra het tot die verspreiding van. Metselwerk. Broer Clinton het die konstruksie van die Erie -kanaal bevorder en by die opening daarvan gesorg. 'N Aanhaling waarop hy die trotsste was, lui: “Beter was hy 'n Mason as no Mason at all ”.

Die eerste perseel van ons lodge -gebou was die plek wat nou deur die Sandwich Town Hall Annex beset is, wat voorheen die Sandwich Cooperative Bank gehuisves het. Nadat hierdie gebou gebrand het, in 1913, verhuis die lodge na Carlton Hall wat bo McCann ’s se winkel op die hoek van Willow- en Jarvisstraat geleë was. Toegang tot hierdie saal was deur 'n trap buite trappe. Broers wat hierdie tyd onthou, kla oor die gebrek aan hitte in die kamer. Broer Blake Norris onthou hoe hy om 'n klein draagbare oondstoof gekuier het vir warmte.

Brandstoftekorte tydens die Eerste Wêreldoorlog het 'n konsolidasie van lidmate in Sandwich veroorsaak. Ongeveer 1848, toe die spoorlyn hier aankom, het 'n oplewing in die bou van groot geboue plaasgevind. Die Unitarians, Metodiste en Congregationalists het almal groot kerke opgerig. Om een ​​van hierdie geboue op 'n Sondag te verhit, het 'n groot hoeveelheid hout vereis, daarom het die energiebewuste gemeentes saamgespan om saam te aanbid in die huidige Christopher Wren -kerk. Gevolglik het die Metodistekerk te koop gekry.

DeWitt Clinton Lodge verkry hierdie gebou vir $ 8.000,00 in 1922. Aangesien die gebou nie toegewy kon word voordat die verband afgehandel was nie, het die skuld eers in 1933 afgeskaf, die verband verbrand en die gebou toegewy. Dr Samuel Beale het die hoekperseel bekom en dit aan die lodge gebring om te parkeer. Deur die jare is die gebou op baie maniere aangepas. Op 'n tyd was daar spiraalafdakke oor die stasies in die ooste, weste en suide. In moderne tye is die gebou opgeknap en voorsien vandag uitstekend in ons behoeftes. Tot in die vroeë 1920's was DeWitt Clinton Lodge lid van die Nantucket 31ste Vrymesselaarsdistrik. Sedertdien was sy verbintenis met die Hyannis 32ste Vrymesselaarsdistrik. Gedurende die beginjare, en tot 'n paar jaar gelede. Geen kandidate was beskikbaar vir kandidate nie. Sedert die vroeë 1900's was ons oorlede broer Edward D. Nickerson die lektor van die lodge, alle lesse was verbaal. Baie van ons oudste broers kan vandag baie gedeeltes van die ritueel opsê as gevolg van hierdie prosedure.

Tans het ons 'n baie aktiewe lidmaatskap en 'n magdom bekwame en toegewyde offisiere. Aansoeke om lidmaatskap was so groot dat ons spesiale vergaderings moes hou om die grade aan ons nuwe broers toe te ken.

DeWitt Clinton Lodge is baie mense dank verskuldig vir hul hulp met die voorbereiding van hierdie kort geskiedenis van ons Lodge. Na die verloop van 125 jaar is dit moeilik om 'n uitgebreide verhaal van die verlede saam te stel, aangesien baie rekords nie in detail gehou is nie. Ons bedank opreg juffrou Roberta Hankeman, bibliotekaresse by Grand Lodge, vir haar bereidwilligheid om die rekords te hersien en vir ons afskrifte van die verrigtinge van die vroeë jare te stuur. Ons bedank ook broer Everson, sekretaris van Fraternal Lodge, dat hy die vroeë rekords nagegaan het. Ons is dank verskuldig aan ons bejaarde broers wat met hul helder gemoed datums en gebeure onthou. Dankie ook aan R.W. Bro. Kendall G. Jones vir sy belangstelling in die lewe van broer DeWitt Clinton, aan mnr. Russell Lovell, historikus van die stad Sandwich, wat baie besonderhede uit die verlede verskaf het, aan Wor. Broer Donald Small vir sy talle leidrade na mense met nuttige kennis en na broer Ben Harrison omdat hy sy susters en familie om inligting gevra het.

Geskiedeniskomitee vir DeWitt Clinton Lodge
Wor. Columbo J. Cristofori, Bro. Bruce H. Stanford, bro. Oscar Yohai
Maart 1980

DeWitt Clinton se biografie

1769-1828

Die oorvloedige seëninge van hierdie fontein van openbare welvaart en nasionale oorvloed sal net so uitgebreid wees as ons eie land en so duursaam soos tyd. ” — DeWitt Clinton

DeWitt Clinton (1769-1828), dikwels na verwys as die “Vader van die Erie-kanaal, ” dien in die New York State Legislature en die Amerikaanse senaat, en was burgemeester van New York en goewerneur van die staat New York. Hy het sterk gepleit vir die bou van 'n kanaal deur die staat New York om die ooste met die Midde -Weste te verbind, en het so 'n sterk voorstander van die plan geword dat sy teenstanders dit genoem het “Clinton ’s Ditch ”.

DeWitt Clinton was die neef van George Clinton en die seun van James Clinton (1733-1812), wat in die Franse en Indiese oorloë gedien het en as 'n Amerikaanse revolusionêre generaal. DeWitt se prestasies is talle en die moeite werd om verder te ondersoek. Die chronologie hieronder is slegs 'n kort blik op 'n baie besige en produktiewe openbare loopbaan.

  • 1790 — Columbia Universiteit gegradueerde, prokureur
  • 1790-1795 — Privaatsekretaris van sy oom, George Clinton
  • 1797-1798 — New York Assembly
  • 1798-1802 — Senaat in New York
  • 1802-1803 — Senaat van die Verenigde State
  • 1803-1815 — Burgemeester van die senator van die staat New York (1806-1811) en luitenant-goewerneur (1811-1813).
  • 1817-1823 — Goewerneur van die staat New York
  • 1810-1824 — New York Canal Commissioner
  • 1825-1828 — Goewerneur van die staat New York
  • 1812 — het die wedloop om president van die Verenigde State smal verloor teen James Madison.

DeWitt Clinton (2 Maart 1769 - 11 Februarie 1828) was 'n vroeë Amerikaanse politikus en natuurkundige wat as senator van die Verenigde State gedien het en die sesde goewerneur van New York was. In hierdie laaste hoedanigheid was hy grootliks verantwoordelik vir die bou van die Erie -kanaal. Clinton was die leier van die New York ’s People's Party en was 'n groot mededinger van Martin Van Buren, wat die prokureur -generaal van New York was tydens die regering van Clinton. Clinton het geglo dat infrastruktuurverbeterings die Amerikaanse lewe kan verander, ekonomiese groei kan dryf en politieke deelname kan aanmoedig, en hy beïnvloed die ontwikkeling van die staat New York en die Verenigde State sterk.


Clinton, TX (DeWitt County)

Clinton, voormalige setel van die graafskap van DeWitt County, was geleë op die westelike oewer van die Guadaluperivier, vyf myl suidwes van die huidige Cuero. Die eerste setlaars van die omgewing was lede van DeWitt se kolonie, die Richard Chisholm -gesin het hulle in Januarie 1829 gevestig en die Andrew Lockhart -familie later daardie Maart. Die stad het bekendheid verwerf tydens die Sutton-Taylor-vete. Die lewe in hierdie gebied was taai en gevaarlik, ondanks die nedersettings van DeWitt in die noorde en die kolonie van De Le & oacuten in die suidooste. In die herfs van 1829 het Comanches die jong Matilda Lockhart en drie besoekende metgeselle ontvoer terwyl die kinders pekanneute bymekaarmaak in die Guadalupe -rivier. Die Lockhart -meisie is gered, maar sy is dood as gevolg van die beproewing en die ander drie kinders is nooit gevind nie. Omstreeks 1839 begin Richard Chisholm met 'n veerboot oor die Guadaluperivier ongeveer 3 km onder die samevloeiing van die rivier en Sandies Creek. Hy het spoedig 'n winkel en 'n perdmoer oopgemaak wat deur setlaars van so ver as Meyersville gebruik is.

Clinton is eers gestig na die organisasie van DeWitt County op 24 Maart 1846. Chisholm, gretig om die nuwe setel op sy grond te hê, het 640 hektaar aan vriende oorgedra met instruksies om die grond te ondersoek en die kommissarisse te probeer lok, onder andere hulle Daniel Boone Friar, om aan sy wense te voldoen. James Norman Smith het 'n opname gedoen oor die stad, wat Clinton genoem is ter ere van die seun van die keiser Green DeWitt. Tog sou die vriende van Chisholm die kommissarisse nie die bykomende grond gun nie, maar Cameron, op die opname van J. J. Tumlinson, oos van die Guadaluperivier, word landgoed. Namate Clinton vinnig gegroei het, het sy burgers die besluit van Cameron betwis. Elke stad het af en toe verskeie kere die setel geword, die laaste verandering was die gevolg van 'n verkiesing in Augustus 1850, wat uiteindelik Clinton die setel van die regering gemaak het.

Clinton floreer. Die hof is in 'n houthuis gehou totdat 'n houthuis teen 'n koste van $ 400 in 1852 gebou is. 'N Raamgebou is in 1855 opgerig en gevolg deur 'n twee-verdieping hofgebou in 1858. Laasgenoemde, verseker vir $ 8,000, was Clinton se laaste hofgebou dit is in 1876 na Cuero verskuif toe die stad die setel geword het. William Cochran Blair het Clinton se eerste kerk, Live Oak Presbyterian, in Julie 1849 georganiseer. Clinton Methodiste het in die 1850's georganiseer. Beide denominasies het dienste gehou in die hofgebou tot 1856, toe die Presbiteriane 'n kerk bou wat hulle met die Metodiste gedeel het. Clinton het tot ongeveer 1855 geen skool gehad nie, toe eerwaarde en mev James M. Connelly klasse gehou het as deel van hul Presbiteriaanse bediening. Gedurende die burgeroorlogjare het Viola Case haar Victoria Female Academy na Clinton verskuif toe Victoria bedreig is deur die inval van die Unie. Openbare skoolonderrig het in die 1870's begin. Die vroegste vrymesselaarslodge van die graafskap is in Clinton gevestig, 'n saal met twee verdiepings is in 1852 gebou, waarna die Cameron-lodge daarna verhuis het. Clinton se eerste hotel was 'n houthuis met eetgeriewe buite. 'N Later hotel met twee verdiepings het 'n reputasie gehad vir sy vars oesters. Jesse O. Wheeler van Victoria het 'n takwinkel by Clinton bedryf wat in 1850 en 1851 onderskeidelik $ 12,000 en $ 18,000 behaal het. Onder die stad se prokureurs was Henry Clay Pleasants en John W. Stayton. Die Clinton -poskantoor is in Oktober 1849 gestig.

William Read Scurry van Clinton, saam met Fielding Jones van Victoria, verteenwoordig die distrik Victoria in die Sessionion Convention (1861). Tydens die Burgeroorlog het William J. Weisiger 'n kompanie by Clinton georganiseer, wat later geveg het met George H. Giddings se kavaleriebataljon in die Rio Grande -gebied. Tydens heropbou is Clinton en ander omliggende dorpe beset deur troepe in Victoria. Die tradisionele interpretasie sê dat slegte tye na die oorlog bygedra het tot die berugte Sutton-Taylor-vete, wat op Kersaand 1868 in Clinton ontstaan ​​het toe Bill Sutton William "Buck" Taylor vermoor het. Die familievete wat gevolg het, het ontwikkel tot die langste en bloedigste in die geskiedenis van Texas, en inwoners van Clinton het steeds die stryd aangesê. Op 20 Junie 1874 is R. P. "Scrap" Taylor en twee ander wat in die stad in die tronk gestop is, deur 'n lynch deur Sutton -simpatiseerders. Die vete eindig uiteindelik in Clinton met die moord op Jim Taylor en twee metgeselle deur 'n Cuero -posse op 27 Desember 1875.

Alhoewel die vete Clinton 'n slegte reputasie gegee het en baie inwoners laat wegtrek het, was die uitbreiding van die Golf, die Wes -Texas en die Pacific Railway in 1873 na Cuero, 'n meer belangrike oorsaak. Die spoorweg het baie besighede en inwoners van Clinton laat beweeg. In 1876 word Cuero die setel van die land, en die afname was toe vinnig vir Clinton. Clinton Methodiste het tot in die 1870's aktief gebly. Die Presbiteriane verhuis in 1883 na Cuero. Die Vrymesselaars het hul lodge in 1877 na Yorktown verhuis, en die Clinton -poskantoor het in 1886 gesluit. Die enigste beskikbare bevolkingskatting vir Clinton dateer uit hierdie tydperk van agteruitgang en het 150 inwoners in 1885 aangeteken. Hoewel die Clinton -skool die omliggende plattelandse gemeenskap vanaf 1881 bedien het. tot 1954, teen 1900, was daar min bewyse dat die welvarende stad ooit bestaan ​​het. Die groot begraafplaas is toegegroei met kwas.


Baker, DeWitt Clinton (1832 en ndash1881)

DeWitt Clinton Baker, sakeman, is gebore in Portland, Maine, op 23 November 1832, die seun van Symonds William en Mary Ann (Watson) Baker. Hy is opgelei aan die Gorham Academy en Bowdoin College in Maine en was vermoedelik 'n vakleerling in die drukbedryf in Portland. Hy het 'n reis na Texas vanaf Maine by New Orleans gemaak met 'n seilboot, die Billow, saam met 'n groep landmeters voor 1850. Ongeveer dieselfde tyd verhuis hy saam met sy gesin na Austin, waar hy vyf-en-twintig jaar in die dwelmbedryf was. Hy trou op 28 Mei 1861 met Mary Elizabeth Graham, en hulle word die ouers van nege kinders. Baker is aangestel om amptelike weerrekords in Texas te hou. Hy het gehelp om openbare skole in Austin te vestig en was die inspekteur van skole van 1872 tot 1877, Baker School in die Hyde Park -omgewing van Austin is ter ere van hom genoem. Hy het waarskynlik die eerste Bybelgenootskap en die eerste openbare biblioteek in Austin georganiseer en was tesourier van die Austin Library Association in 1875. Hy was die outeur van 'n aantal gedigte, een met die naam "Sketches of Travel in Texas" wat in Portland verskyn het. Transkripsie. Hy het gepubliseer 'N Kort geskiedenis van Texas vanaf die vroegste nedersetting (1873) en 'N Texas plakboek (1875). As gevolg van swak gesondheid, tree hy uit die dwelmbedryf en is in diens van die departement van binnelandse inkomste. Baker was lid van die St David's Episcopal Church en het etlike jare as senior bewaarder en superintendent van die Sondagskool gedien. Hy is op 17 April 1881 in Austin oorlede en is begrawe in die Oakwood -begraafplaas. Die Baker -huis, wat in 1871 gebou is, is in 1968 deur 'n universiteit van Texas gekoop, en 'n historiese merker is in 1971 aan die eiendom toegewy.

Die volgende, aangepas uit die Chicago Manual of Style, 15de uitgawe, is die voorkeuraanhaling vir hierdie inskrywing.


Geskiedenis van die DeWitt Clinton -huis

Clinton Mansion omstreeks 1900

Die DeWitt Clinton House Historic Marker, geleë in die parklet-driehoek in Maspethlaan en 56ste terras in Maspeth, is 'n welkome erkenning (en vervanging van die lank verdwene vorige teken op dieselfde plek) van beide DeWitt Clinton en die terrein van die voormalige 'n paar honderd voet na die noorde wat hy besit het van 1807 tot sy ontydige dood in 1828. Die perseel en die vele belangrike mense wat daarmee gepaard gaan, sowel as DeWitt Clinton as individu, het 'n groot bydrae gelewer tot die geskiedenis van Maspeth, Queens County , New York, die staat New York en die Verenigde State van Amerika, asook internasionale gevolge ten opsigte van geskiedenis, ekonomie, handel, ontwikkeling en groei, onder andere belangrike neigings.

Joseph Sackett Estate 1724-1755

Die webwerf waarna die Historic Marker verwys het, was 'n klein heuwel, sedert dit gelykgemaak is, 'n paar honderd voet na die noorde naby 'n tak van Newtown Creek, bekend as English Kills. In 1724 het regter Joseph Sackett 'n aansienlike land gebou, wat beskryf word as 'n vierverdieping huis met twee verdiepings, op 'n skilderagtige stuk grond naby die beskuldigdebank van Maspeth.
Die Sackett -gesin het in 1656 voorheen op 'n groot stuk grond in Maspeth gevestig, aangrensend tot en met die Engelse Kills -bodemlande.

Regter Sackett, wat in die Court of Common Pleas sit, was ook 'n suksesvolle sakeman wat aansienlike oppervlakte in New Jersey en elders in New Windsor, NY-toevallig die geboorteplek van DeWitt Clinton-opgedoen het, het hy die sentrale deel van die Chambers-Southerland Patent beheer sowel as meer as 8 000 hektaar in die aangrensende stad Blooming Grove. In New Windsor het hy ook die eerste veerdienste begin na Fishkill (nou Beacon), NY, aan die oostekant van die Hudsonrivier.

Walter Franklin Estate 1755-1780

Na sy dood in 1755 word die eiendom in Maspeth, wat die perseel van die herehuis insluit, verkoop aan Walter Franklin, 'n welgestelde invoerder uit New York. Franklin Square, voorheen by die kruising van Pearl- en Cherry-strate (nou die Manhattan-oprit na die Brooklyn-brug), was waar Franklin sy herehuis en tuine in die stad bewaar het, wat in 1770 gebou is en later bekend was as die Samuel Osgood House. gebruik deur president George Washington as sy woning vir die eerste jaar van sy presidentskap.

Tydens die Revolusionêre Oorlog is die herehuis in Maspeth gebruik as die hoofkwartier van die Britse generaal Joseph Warren, wat sy ligging langs Newtown Creek gebruik het om sy inval in Manhattan in 1776 te begin.

Isaac Corsa-landgoed 1780-1807

Na Franklin se dood in 1780, is sy herehuis in Maspeth oorgeneem deur sy suster en haar man kolonel Isaac Corsa. Corsa was 'n veteraan van die Franse en Indiese oorlog en ook 'n suksesvolle handelaar wat hy teen die begin van die Revolusionêre Oorlog met George Washington in die gesig gestaar het en 'n tyd lank in die tronk was omdat hy 'n Tory -simpatiseerder was.

DeWitt Clinton-landgoed 1807-1828

By sy afsterwe het die eiendom oorgegaan aan Walter Franklin se dogter en skoonseun, DeWitt Clinton. Tydens sy ampstermyn - van 1807 tot sy dood in 1828 - gebruik Clinton dit as 'n landelike toevlugsoord. Dit is hier dat sy plan vir die oprigting van die Erie -kanaal geformuleer is, wat na bewering geïnspireer is deur die stadige, vlak en bevaarbare spruit langs sy eiendom wat destyds uitgeloop het tot een van die groot sentrums van ekonomiese aktiwiteit, die Oosrivier. Volgens berigte van destyds was Clinton geïnteresseerd in die idee om 'n kanaal te skep van Flushing Bay in Queens tot by Wallabout Bay in Brooklyn, wat in die vroeë 19de eeu die byna onbegaanbare Hell Gate by die samevloeiing sou omseil van die Oos- en Harlem -riviere. Dit is duidelik dat 'n teoretiese kanaal wat uit Flushingbaai deur Queens gebou is, heel waarskynlik verbind sal wees met Newtown Creek, wat 'n kilometer noord van Wallaboutbaai by die East River leegloop.

DeWitt Clinton, 'n legendariese figuur, was, verbasend genoeg, die bekendste eienaar van die eiendom. As staatsamptenaar - lid van die staatsvergadering van New York (verkies in 1798) senator van die staat New York (bedien van 1798-1802 en 1806-1807) senator van die Verenigde State (1802-1803) burgemeester van New York (1803-1807, 1808-1810) , 1811-1815) Luitenant-goewerneur (1811-1813) Presidensiële kandidaat vir die Federalist Party (1812) en goewerneur van New York (1817-1822, 1825-1828)-hy was een van die bekendste mense albei in New York State en, na sy verkiesing tot president in 1812, die Verenigde State.

Buiten die verkiesingspolitiek het sy indruk op die oprigting van die Erie -kanaal groot gevolge gehad vir die stad New York, die staat New York en die Verenigde State. Die “superhighway ” van sy tyd en het aanvanklik bespot as “ Clinton's Folly ” en “DeWitt 's Ditch, ” die Erie -kanaal het handel en vervoer getransformeer en enorme rykdom en ekonomiese groei gegenereer, veral in New York. DeWitt Clinton, 'n historikus en natuurkundige met 'n groot belangstelling in onderwys, was ook 'n belangrike rol in die organisasie van die New York Historical Society in 1804 en was later die president (1813-1817), regent aan die Universiteit van die staat New York ( 1808–1825) 'n lid van die American Antiquarian Society en later sy vise-president (1821-1828) en is in 1816 verkies tot die American Academy of Arts and Sciences.

David S. Jones landgoed 1828-1848

Na sy dood het Clinton se skoonseun, David S. Jones-'n regter van Queens County en op 'n stadium die raad van die New York City Corporation, eienaarskap van die Maspeth-eiendom geneem. Jones was die seun van Samuel Jones, wat deur baie mense beskou word as die moderne regs- en hofstelsel in die staat New York en wat bekend staan ​​as die “Pa van die New York Bar. nadat hy afgetree het, bou hy 'n indrukwekkende herehuis in Massapequa wat hy Massapequa Manor genoem het op 'n aansienlike oppervlakte noord van Merrick Boulevard.Hy het ook Massapequa Lake, nou deel van die Massapequa Preserve en Nassau-Suffolk Greenbelt Trail, geskep deur Massapequa Creek op te dam, aarde te beweeg en te skep 'n kunsmatige eiland vernoem na sy vrou, Mary Clinton.

Na die voltooiing van Massapequa Manor was Jones in so 'n groot finansiële toestand dat hy die landgoed moes verkoop en uit pensioen moes kom. Hy vestig hom vir die res van sy lewe op die eiendom in Maspeth. Hy was 'n oorspronklike stigter van die St. Saviour's Church, net 'n entjie se stap van sy eiendom af.

Edward Godfrey-landgoed 1848-1870

Na sy afsterwe in 1848 verkoop Jones ' -erfgename die eiendom van Maspeth aan Edward Godfrey, 'n leerhandelaar wat E. Godfrey & Sons gestig het (toevallig in Pearlstraat langs Franklin Square, wat teen daardie tyd die middelpunt was van die looiery -onderneming in New York). Godfrey het die Maspeth -eiendom gekoop teen die tyd dat hy in New York vanaf West Point aangekom het.

'N Suksesvolle leerhandelaar - byna drie dekades lank was sy firma die grootste vervaardiger van leerprodukte in New York - Godfrey het die historiese kenmerke van die landgoed tydens sy eienaarskap behou.

Generasies het saamgekuier by “ Clinton Hall ”

Met sy dood in 1864 het sy seuns die eiendom te koop aangebied. In 1870 is dit gekoop deur 'n plaaslike melker met die naam Philip Grussy, wat die eiendom in 'n biertuin en 'n vermaaklikheidsaal oorgedra het. Dit word Grussy's Clinton Park genoem en het dekades lank in werking gebly. Onder hul eienaarskap het die huis egter in die 1880's begin afneem, een van Clinton se seuns wat daar gebore is, het probeer om die huis te besoek, maar kon nie binnekom voordat sy identiteit vasgestel is nie. Teen die 1890's was die gebou onderverdeel in ten minste vier woonstelle en is dit as 'n woonstel gebruik, en teen die begin van die 20ste eeu het nuusberigte die voormalige platteland beskryf dat dit baie vervalle was en feitlik toegelaat is. deur sy eienaars in verwoesting gaan#8221. Teen daardie tyd begin hierdie deel van Maspeth geïndustrialiseer word.

Alhoewel daar gereeld onderbrekings gedoen is om die huis in die daaropvolgende dekades te bewaar en te beskerm, het geen hulp gekom om die huis te red nie. The last development in connection with the estate and its famous former owner was Clinton Hall (the building still being extant), an amusement hall that, after its renovation and expansion in 1927, was described as “the largest dance hall on Long Island” with “ballrooms and bowling alleys, basketball courts and a pool room…the chandelier in the ballroom weighed in at two tons and had two thousand lights.” By this time, the house itself had fallen to ruin due to vandalism and in 1933 was destroyed by a fire.

While there remains no trace of the estate and mansion that once graced this part of Maspeth and the area would be unrecognizable to previous generations, it is exactly for that reason that this replica Historical Marker is being placed back in the location of the original. There is no question that, after the recent bicentennial season of the establishment of the Erie Canal, the site that became DeWitt Clinton’s country seat should be remembered and rediscovered by the public.

Paul Graziano is an urban planning consultant & historic preservationist.


DeWitt Clinton’s Old Home

Governor DeWitt Clinton lived in a mansion in Maspeth

His Old Colonial Home at Maspeth – Its Former Glories and Changed Surroundings

On the corner of Flushing and Maspeth Avenues, only a stone’s throw from Newtown creek, in the village of Maspeth stands an old fashioned mansion which cannot but interest every admirer of colonial architecture.

It is the house in which DeWitt Clinton courted his first wife, Maria Franklin, daughter of a Quaker merchant, who died after Clinton became the governor of New York State. The house was originally the home of Joseph Sackett, judge of the court of common pleas, who died twenty years before the Revolution. It afterward passed into the hands of Walter Franklin, who became Clinton’s father-in-law. The third occupant was Colonel Isaac Corsa, of the French War, who was with the Clinton brothers at the capture of Fort Frontenac. Corsa was a Loyalist in the Revolution and was married to Sarah Franklin, sister of Walter Franklin, and was consequently Clinton’s uncle. During the Revolution, General Warren of the British forces was quartered in the mansion. Corsa died at Flushing in 1807.

A short distance away is a house once occupied by Samuel Jones, a very influential New York lawyer and politician of his time, and under whom DeWitt Clinton studied law. Jones subsequently became controller of the state. The Clinton House is a wooden gambrel roofed mansion, with clapboards below and shingle above. It has four high chimneys, which rise from brick overheads built at the commencement of the structure. Three sides of the house are adorned with verandas and the upper story lies partly under the roof.

It was there that Clinton lived after his unsuccessful contest for the presidency and when his political prospects were by no means bright. Clinton had many warm friends, however, and some of the leading men of the state and nation were accustomed to visiting him at his Maspeth home. While living there he developed the Erie Canal project which earned for him unbounded popularity and was largely instrumental in putting him in the governor’s chair despite the opposition of Daniel D. Tompkins, Rufus King and other leaders of that time.

A story connected with the house is that Clinton was downcast after his defeat and for the presidency and the attacks of his enemies and that he came to Maspeth to live in retirement, but prominent friends visited him on a cold winter’s night and awakened in him a desire to re-enter public life. Whether this be true or not, it is certain that Clinton formulated some of his greatest projects while living in Maspeth and that he left his country home to become the executive of New York State.

The old homestead some years ago was converted into a place of amusement and is now known as Clinton Park. Until the advent of the Raines law it was a favorite place for Sunday dances. Now, however, the once famous Clinton mansion, where the best society of New York City was once royally entertained, is used as a tenement for poor Polish families. The old house has sadly changed as have its surroundings. Thirty years ago the neighborhood of DeWitt Clinton’s old home in the vicinity of Newtown Creek was known as the English Kills, and less than half a century ago the creek was a stream of pure water abounding with fish, while a hunter could find lots of game.


De Witt Clinton

De Witt Clinton, the man our county was named after, was born 2 Mar 1769 in Little Britain, New York, the son of James and Mary C. (DeWitt) De Witt. He earned his Bachelor of Arts degree from Columbia College in 1786.

He married Maria Franklin on 13 Feb 1796. They had ten children. She died in 1818. He next married Catherine Jones on 8 May 1819. One namesake, perhaps a grandson, was a Captain in the 10 th Regiment, New York State Volunteer Infantry during the Civil War.

DeWitt Clinton was admitted to the New York Bar in 1789. He was initiated into political life as secretary to his uncle, George Clinton, governor of New York, from 1790 to 1795. He was a member of the New York State Assembly in 1797. He was elected to the State Senate as a Democratic-Republican from 1798 - 1802. He was a member of the Council of Appointment in 1801. He was appointed to the U. S. Senate in 1802 to fill a vacancy but resigned this office in 1803 to become mayor of New York City. He held this office from 1803 to 1807, from 1809 to 1810, and from 1811 to 1815. His years as mayor were his greatest political achievement. During 1808, he served as state senator and in 1810, he was lieutenant governor of New York. He became the leader of the Republican Party in New York about 1803.

In 1810, De Witt Clinton became Canal Commissioner and in 1811, unsuccessfully attempted to obtain federal aid for a canal that would extend across the whole state of New York to connect the Hudson River on the East with Lake Erie on the West. He set to work vigorously to arouse popular support for the undertaking as a state enterprise. The plan was finally adopted by the legislature in 1816 and a new canal commission, of which Clinton was a member, was appointed. The Erie Canal, which connects Albany to Lake Erie at Buffalo, opened the old Northwest corridor of Ohio, Indiana and Illinois to the land hungry New Englanders and facilitated upper New York State commerce to New York City and the Atlantic Ocean. The strategic importance of waterways was demonstrated during the French and Indian War, the Revolution War and the War of 1812 and proved the need for an interior water route across the Appalachians since land travel was so difficult. The canal was 363 miles long and incorporated 83 locks. De Witt Clinton presided with great pomp and ceremony at the ground breaking ceremonies at Rome, New York on July 4, 1817. Eight years later, he presided at the equally impressive ceremonies which opened the canal to commerce on 26 October 1825. Completion was fifteen years after he became Canal Commissioner. This work on the creation of the Erie Canal is his greatest personal and best remembered achievement.

Clinton sponsored humanitarian legislation and philanthropic activities and was very interested in public education. He was the principal organizer and first president of the Public School Society of New York City in 1805. He was the chief patron of the New York Orphan Asylum and the New York City Hospital. He was a founder of the New York Historical Society and was elected president in 1817. He was a founder of the Literature and Philosophy Society in 1816. He was the second president of the American Academy of Art. He was vice president of the American Bible Society and the Educational Society of the Presbyterian Church. He was a naturalist, and discovered a native American wheat and a new fish, the Salma Otsego. He was the author of "Introductory Discourse" that concerned the state of scientific knowledge in American in 1814 and "Memoir on the Antiquities of the Western Parts of the State of New York" in 1820, and numerous scientific papers.

Clinton was a political power in New York State in the early years of the 19 th century, usually in support of Thomas Jefferson and his policies. He was a Federalist candidate for presidency in 1812, supported by the Democratic-Republican opponents of the War of 1812 and by the dying Federalist Party. Clinton was defeated by James Madison, garnering 80 electoral votes to Madison’s 128. Though he lost favor with his own party in New York City, he was elected governor of New York in 1817 and was reelected in 1820. He declined to be a candidate in 1822 but was again elected governor in 1824 and was in office in 1825 when the Erie Canal, which he had done so much to further, was completed. Elected governor again, he died in office in Albany, New York 11 Feb 1828.

De Witt Clinton and/or his ancestors, have been honored by having many places named after them. Nine states, including Illinois, of course, have a Clinton County, but Illinois is the only State to also have a De Witt County. Thirty-six States have at least one town named Clinton, and of those, eight also have a town named De Witt. New York has Clinton, Clinton Corners, Clintonville, Clinton Mills, Clinton Hollow, Clinton Park, Fort Clinton, Clintondale and Clintondale Station. Illinois and Kansas have lakes named Clinton, and Michigan named a Clinton River. The first steam locomotive on the Mohawk & Hudson’s Albany to Schenectady route was named the De Witt Clinton, the first run was 9 Aug 1831.


Online Links and Resources

Pam Danley's Easy Genealogy Research Guide

New to researching your family tree? Just follow this step-by-step guide for beginners, created by a DeWitt librarian to help streamline the process.

Genealogy Links

A current selection of websites recommended for genealogical research.

Local History Links

Browse our top-recommended websites for learning more about the history of DeWitt, the Clinton County area, and the state of Iowa.


Further Reading

The standard account of Clinton is by Dorthie De Bear Bobbé, DeWitt Clinton (1933 rev. ed. 1962). For Clinton's role in the organization of the New York State canal system see Ronald E. Shaw, Erie Water West: A History of the Erie Canal, 1792-1854 (1966). Specialized studies include Howard L. McBain, DeWitt Clinton and the Origin of the Spoils System in New York (1907), and Edward A. Fitzpatrick, The Educational Views and Influence of DeWitt Clinton (1911).


Kyk die video: DeWitt Clinton High School: Past, Present u0026 Your Future.